19.10.2010

Vennekort - pastellfarger.

Her er et kort jeg har laget, og som passer til Wild Orchid Challenges sin utfordring, utfordring 8 - Pastell.
Here is a card I made that fits for the Wild Orchid Challenges, challenge 8 - Pastel
Jeg har brukt perler og mønsterark fra Prima, hvit og grønn kartong, tekststempler fra Cornish Heritage Farms, blomster og bånd fra Wild Orchid Crafts og to hjertecharms. Blonden har jeg fått av min kjære venn, Tine! Spellbindersrammene jeg har brukt her, fikk jeg av Marianne da hun var på besøk, snille vennen!
I have used beads and pattern paper from Prima, white and green card stock, text stamps from Cornish Heritage Farms, flowers and ribbons from Wild Orchid Crafts and two heartcharms. The lace I got from my dear friend, Tine! And the Spellbinder frames I've used, I got from my dear friend Marianne when she was visiting!

Ha en super onsdag i morgen!!
Have a lovely wednesday tomorrow!!

10 kommentarer:

Pink lady sa...

Et nydelig pastell kort, Jannhild!
Lekre blomster, blonde og tekst stempler sammen. Koselige tekster:-)

Håper du kommer på neste Ski-treffet i mars.
Klem Laila.

bojose sa...

Åå herlighet, så nydelig kort :)

klem :)

Tinemor sa...

Å so flott kort Jannhild!! Og so kjekt å sjå at du bruker blonden du fekk :)
Eg ha full produksjon til julemessene no.. Koselig!!

Håpar me treffes snart igjen..

Stoor klem

Natasha sa...

Very beautifully!

Riet sa...

What a wonderful card Jannhild.

Hugs Riet.x

Papirskreppa sa...

Så fint dette var, Jannhild. Stilig :)

Wenche sa...

For et nydelig nydelig kort. Skikkelig gjennomført

Angella sa...

Heia vennen....
kos går det? savna dæ på treffet, og æ glæde mæ te neste gang, for da kjæm du? itj saint??
nydelig kort som vanlig fra dæ!

go´klæm fra mæ!
Angella

Mona sa...

Så nydelig! Lekkert var det!

Kim sa...

WOW this is so beautiful hun! What a gorgeous card and the inside is as beautiful as the outside! love it!!! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin