09.02.2011

Til Brudeparet.

Et bryllupskort jeg laget for en tidligere kollega, sønnen hennes skulle gifte seg.
Det ble et rosa bryllupskort gitt... jaja er ikke rosa romantisk da?
Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design(sommerkolleksjon tror jeg).
Motivet er fra Lili of the Valley, farget med promakers.
Tekststempler fra Stempelglede.no og ornamentstempel fra Inkido inni kortet på skrivefeltet.
Ellers har jeg brukt blomster fra WOC som jeg har svertet og sprayet med glimmermist. Charms, blonde og hug snug som jeg fikk til jul av min kjære venn, Kristine, og sist borderpunch fra MS.
Alle kantene er svertet med distress ink black soot.
***
Jeg prøver meg på disse utfordringene med dette kortet:
***
HA en super dag alle sammen, nå skal jeg gjøre meg klar for et info-veiledningmøte med en barnehage, sammen med en annen mamma i BFU (Barn og foreldre utvalget i Diabetesforbundet).

Klemmer fra Jannhild

18 kommentarer:

Kari sa...

Kjempelekkert bryllupskort Jannhild! Nydelig sammensetning av farger og pynt. Det stemplet er jo bare herlig.
Ha en fin dag!

Wenche sa...

Et nydelig bryllupskort, Jannhild!!! Herlige detaljer og et bedårende søtt motiv..sukk!!!
Vakkert dekorert også med nydelige blomster :)
Ha en fortsatt fin og kreativ uke!!
Klemmer, Wenche :0)

Heidi`s roteloft sa...

Nydelig bryllupskort !!
Ha en fin dag.

debby4000 sa...

Oh this is fabulous, wonderful image and details.
luv
Debby

bojose sa...

Så nydelig kort :)
ha en fin uke, klem ;)

Jadwiga sa...

sometning beautiful!!! :0))

Pink lady sa...

Rosa er romantisk...et nydelig kort!!

Klem Laila.

Lena Katrine sa...

Et vakkert kort Jannhild! Nydelige farger, papirer og detaljer, og kjempeflott oppsett! Takk for at du deltar hos LOTV denne uken - masse lykke til!
Go'klem fra Lena Katrine

Pauline sa...

Virkelig flott kort!! :-)

Kaia sa...

Lekkert kort.
Nydelig sløyfe, og kjempeflott pyntet.
Herlig fargelagt motiv.
Klem fra Kaia

Gro sa...

Så lekkert bryllupskort, og et nydelig motiv.
Klem :o)

mettepip sa...

Såååå lekkert Jannhild! Er så søtt motiv. Veldig flott den sløyfa, og du har pyntet nydelig som vanlig!
klem fra
Mette

Lilledesign sa...

Nydelig bryllups kort:) har kjøpt dette skjønne stempelet jeg også:)

Sprytebyrd sa...

Beautiful card! Such a sweet image! I love your ribbon with the heart charms and the flowers are gorgeous!

Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
Don't forget our DT call, too! :)
Hugs!! Dee Sprytebyrd's Spot

Lene Aase sa...

Så utrolig nydelig bryllupskort vennen, lekker med den store sløyfen!
Ha en superfin dag kjære du:)
Klemmer:)

Ellen sa...

Fyy filler'n ..dette var bare helt kjempelekker♥!! Så delikat, nydelige farger (som alt annet du lager;D), Vakre papirer og utrolig nyyydelig pyntet♥!! Motivet fra LOTV er jo bare så skjønt!:)
Nå er det lenge siden jeg har fått kommentert, men ikke lenge siden jeg var "hos deg", for det er jeg støtt og stadig, for å nyyte, og hente inspirasjon♥!:)
Ønsker deg en superduper dag!:)
Go'klem, Ellen

Lisa aka Myran sa...

Vilket otroligt vackert kort! Jag älskar ditt färgval och alla dom fina blommorna. Tack för att du delar med dig av din inspiration med oss på Papertake Weekly :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekkert, kjempeskjønt kort!!!
Herlig!!! Og supert med sånt hug snug seam binding ribbon - jeg har litt dilla på det, for tiden. :)

God helg!
Klem, Hege

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin