20.10.2013

Sketchy Colors #183 - fargeutfordring ♥

Da er jeg innom etter en aldri så liten pause. Jeg er så heldig å ha fått meg en liten pust i bakken fra Sketchy Colors teamet. Det går trått med meg om dagene, og skaperlysten er borte... Det vil si, jeg HAR LYST, men likevel har jeg visst ikke lyst, eller ork... Håper den kommer tilbake!! Og det snart!! 
I dag fikk jeg lysten over meg, og fikk laget et kort til Sketchy Colors sin fargeutfordring denne søndagen. Denne søndagen er det fargene GRØNN OG HVIT vi utfordrer dere i. Bli med da vel!!
Her er mitt bidrag:

 Jeg gjorde det enkel i dag! Ingen motiv :) Bare litt stempling og litt kutting. Pyntet med litt blomster, bånd, perler, papirleirehjørner (hjemmelaget) og en charms.
Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design, stempeler fra Stempelglede og Inkido.
Ellers har jeg svertet kanter, og stemplet med distress ink - Forest Moss. Gratulererstempelet, er stemplet med Arkival ink.

Ønsker dere alle en strålende søndag!!
Klemmer fra meg til dere ♥

20 kommentarer:

Unni A sa...

Dette var lekkert! Nydelige farger og design!
klem Unni

Åse-May sa...

Lekkert....:)

❤ Kaia sa...

KJempefint kort Jannhild, og sååå gøy at du har fått laget et kort...
Jeg utsatte mitt kort til helt i siste liten i går, og da er det ikke såååå lett, men det gikk bra heldigvis.....
Håper lysten er på vei tilbake.....
Stor klem fra Kaia

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Jannhild ♥

Tuppenshobbyblogg sa...

Kortet er helt nydelig, Jannhild.

Klem,Kjersti

Dortesjs sa...

super sødt og fint kort med lækre nuancer og teknik

Lill Anita sa...

Flott kort med flotte detaljer.
Ha en fin søndag.
klem :)

Beate sa...

Du lager iallefall utrolig nydelige kort! Håper du finner tilbake til lysten snart. Jeg vet alt om lange pauser :)

Cino sa...

Kjempefint kort med nydelige detaljer!

Ha en fortsatt fin jul!

Hilsen Veronica

Chris sa...

Hi Jannhild, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

Sophie sa...

Eine herrliche Karte, Jannhild.
Ich liebe diese sanften Farben.
Die Karte sieht sehr fein aus.

Liebe Grüße
Sophie

Lise Halager sa...

Hold nu op hvor er de smukke dine kort <3
Sikke en imponerende tålmodighed du må have :o)

Du må meget gerne lave link til mine hæklede gravhunde - Håber der er nogen der får lysten til at lave dem :o)

Mange hilsner fra Lise

Kjersti Gulliksen sa...

Alt du lager er så nydelig. Havnet her på bloggen din via søke på Google bilder av vintage/shabby chic kort, og av alle fine kort så var det dine som fanget blikket da jeg klikket på bildene. Kjenner jo navnet ditt, så måtte jo inn å se på bloggen din, og den ligger nå under favoritter også så jeg kommer lett tilbake, og jeg kommer definitivt innom her igjen for her var det virkelig spekket med lekre kort og spennende detaljer. Håper at du får tilbake skaperlysten også. Kanskje du også blir inspirert hvis du begynner på begynnelsen her. Sitter og ser på YouTube og blogger og gamle ett trykk for litt inspirasjon jeg.

Hilsen Kjersti Gulliksen

Jannhild sa...

Hei Kjersti :-) Du varmet hjertet mitt med alle de fine ordene her ❤ Dessverre har ikke lysten kommet tilbake, og nå føles det nesten helt håpløst....har et helt hobbyrom som venter på meg, men jeg husker jo ikke hva jeg har og hvor ting ligger lengre... men håper enda, at en vakker dag setter jeg meg ned igjen. Anyway, tuuuuusen takk for fine ord! Klem fra meg til deg ❤

التاج المثالى sa...



شركة مكافحة النمل الابيض بالجبيل
شركة تنظيف كنب بالجبيل
شركة تنظيف بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف خزانات بالقطيف
شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف
شركة كشف تسربات المياه بالقطيف

Poem hindi poetry sa...

Bahot Acha Jankari Mila Post Se . Ncert Solutions CLASS 9, 10, 11, 12 or

Class 12 Mcq Question Answer Pdf ki Subh Kamnaye

andrewjackson sa...

Our the purpose is to share the reviews about the latest Jackets,Coats and Vests also share the related Movies,Gaming, Casual,Faux Leather and Leather materials available Fantastic Beasts The Secrets of Dumbledore Albus Dumbledore Coat

Jobi Johnson sa...

Great information about wilderness for beginners giving the opportunity for new people. jaime lannister coat

eddielydon sa...

hank you very much for this great post. fonzie leather jacket

Teknik Informatika sa...

Hva er fargeutfordringen som nevnes i artikkelen, og hvilke farger er det snakk om?
Hvilke merker eller produkter er nevnt i artikkelen, for eksempel mønsterark og stempler?
Regard Telkom University

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin