09.04.2011

Påske-spåkorg, ja en spå kunne jo brukes ♥

Ja her er kruttet mitt, eller ikke?? Jeg her sett mye lekker ute i bloggverden, men tror ikke jeg har sett dette.
Jeg satt og skulle brette en flotte boks-vesken som Pia og Kristine har laget, men jeg startet feil... Fortsatte og tenkte jeg kunne lage en spå til minsten. Men da jeg var ferdig, lurte jeg på om jeg faktisk kunne bruke den til noe, og det kunne jeg jo :) Litt skjevt og så der, men en grei liten korg med fire rom-hull til å putte oppi noe godt ble det.
Håper jeg ikke har fornermet noen nå, men jeg har ikke sett denne før!!

Jeg her brukt mønsterpapir fra Pion, blomster fra WOC, svertet kanter med Walnut Stain og stanset ut noen sommerfugler. God Påske har jeg skrevet for hånd, fant ikke det ene god påske-stempelet jeg har....
Håper mange har lyst til å prøve seg på en slik spåkorg!!
Jeg har brukt en hel kartong 30x30inch til min spå.

Ønsker dere alle en fabelaktig lørdag og en kreativ helg!
Klemmer fra Jannhild
♥♥♥

30 kommentarer:

Marianne H sa...

Oi, denne er da bare LEKKER! Foe en smart løsning og så flotte farger sammen. Helt nydelig ble "uhellet" ditt.
Ha en fin uke :-D

Bente sa...

Wow - smashing ♥ Rålekkert altså!!

Go'klem

Maggie sa...

En kjempesøt påskekurv ble det! Morsomt når du skaper noe nytt av noe som egentlig skulle ha vært noe annet :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig ♥

God helg!

Klem

Maya sa...

Åhhhh kjære vakre vene!
Denne kurven må være noe av det nydeligste jeg har sett på lenge!!
Utrolig vakkert brettet, Jannhild!!
I`m in Løøøøøøv ♥♥♥
Flinka :)
Klemmiser fra Maya

-Sanna- sa...

Kreativt. Og virkelig lekkert.
Jeg har også vært inne på den spåbrettingen, men tenkte ikke på hanker og kurvvarianten. Smart og stilig....

Elisabeth sa...

Denne var jo bare helt nydelig, tror jeg må prøve meg på en slik. Takk for inspirasjonen.

Klem fra Elisabeth

Hobbykroken sa...

En fantastisk kurv, og en super ide!

Ann Kristin

marit sa...

Så tøff! Kjempe lekker!
Av og til godt med "tabber";)

Riet sa...

Wowwwww Jannhild,this is so wonderful,I love the images and the flowers.

Hugs Riet.xx

Cathrines-creative sa...

Skikkelig lekkert:-)

Anne sa...

Wow, så søøøt den var, utrolig lekkert arbeid og flotte farger og pynt. :)

Klem, Anne.

Rønnaug S. sa...

Nydelig!!! Det var jo en strålene god idè! Og denne er virkelig vakker. Skulle ikke undre meg om det ikke blir laget en sånn her i den nærmeste framtida :) Tusen takk for at du deler ideen :)

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert Jannhild!!
Ikke sett denne varianten før:-)
Nydelig layout, farger og pynt!!

Ha en fin helg! Klem Laila.

Pauline sa...

Denne var kjempelekker, og jeg har ikke sett lignende før iallefall! :-)

Lene Aase sa...

Så utrolig lekker kurv vennen, du er så flink!!!
Klemmer:)

Audhild sa...

Wow, denne var stilig. Enkel å brette, men likevel genial. Flotte farger du har brukt. Nydelig pyntet også.
Ønsker deg en god helg

Heidi sa...

Så kjempefin den ble! Gamle gode spåen som vel alle husker fra barndommen. Ble en nydelig påskekurv :)

CraftyC sa...

This is a gorgeous creation, so pretty!
Clairexx

Vicky Alberto sa...

so perfect for an Easter decoration - so creative!

Heidi sa...

Wow dette var jo kjempelekkert- og jeg har iallefall aldri sett noe som dette. Lekre farger og lekre detaljer!!

Klem fra
heidi

Maria Elen sa...

Så utrolig lekker!
Morsomt å få noe såå fint ut av et lite feilslag!:)
Fantastisk fin påskedekorasjon, veldig lekkert pyntet!
Klem Maria

Aquarell sa...

Så flott denne var!
Har ikke sett noe sånt før. :)
Ha en flott og kreativ uke.

Astrid sa...

Så smart å finne noe annet å bruke det på :) Jeg henter så mye inspirasjon fra deg og du lager såååå mye flott :) Dette er ingen unntak :)

Winnie sa...

WOW den var lekker utrolig nydelig.

Cathrin sa...

For en nydelig kurv, kjekt at en feilproduksjon kan føre til noe så fint. Måtte jo bare forsøke meg på en slik jeg også, så tusen takk for at du deler. Ønsker du å se hvordan min kurv ble til sist, har jeg lagt den ut på bloggen min og linket til innlegget ditt.
Ha en fortsatt flott og kreativ uke! Du lager utrolig mye fint, masse flott inspirasjon å hente på bloggen din.
-Cathrin-

Line sa...

Så skjønn kurv Jannhild. Jeg klarte ikke motså fristelsen, så jeg måtte bare prøve...;o)
Takk for masse flott inspirasjon. Koser meg alltid her inne.

Nancy sa...

Hi, hi for en genial tabbe:O) Den er RÅLEKKER, og egentlig rart ingen har kommet på det før. Er det noe vi alle har gjort i barndommen, så er det vel å brett tusenvis av spåer!!!:O)
Om den ikke er vist før, garanterer jeg at det er mange av oss som kommer til å lifte denne.
Nyyyyydelig, Jannhild:O) Tusen takk for inspirasjon.
Klemmer fra Nancy;O)

mettepip sa...

Å kjære deg da Jannhild, så vakker og kreativ! Gjør ikke noe om en tabber seg ut når det endelige resultatet blir så flott som dette!
klem fra
Mette

Hege-Annie Simonsen sa...

Så artig at du fikk denne idéen - fin kurv med 4 rom til å putte noe smått og godt oppi! Kreativt! :D

Så heldige dere er som har sommertemperaturer.. Vi må nok vente en stund her nordpå, ennå, før vi er helt der!!....

Klemmer, Hege

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin