17.01.2010

Konfirmasjonskort, nytt stempel.

Her er et kort til med de nyeste stemplene fra Ladybugandfriends.com. Det ble et konfirmasjonskort. Kanskje litt for søtt til en gutt, men det ble nå slik...som noen har fått med seg, så er det ikke min sterkeste side å lage gutte/mannekort...men men :)

Jeg har brukt hvit kartong, mønsterark fra Fancy Pants, Ladybugandfriends.com og Maja Design. Tekststempler fra Ladybugandfriends.com, metalhjørnet fra Kort og Godt, charms, en knapp inni min hjemmelagede "blomst", og blomster fra Papirgleder.no og Prima.


Nærbilde av gutten, "The One", er fargelagt med Touch Marker og Copic.

Nærbilde....


Inni kortet har jeg skrevet ut en tekst fra datamaskinen. Jeg skrev de ned i fjor da jeg holdt på med konfirmasjonskort, og nå husker jeg ikke hvem jeg fant de hos... Var det hos deg Kaia???


Skrivefeltet


Og baksiden :)
*************

Kristine har lagt ut en liten oppskrift på bloggen sin i går. Jeg visste ikke om denne, men nå gjør jeg! Og tuuuusen takk Kristinevennen, for en lettelse og befrielse jeg har fått nå når jeg skal lage innlegg ;)
Så alle som sliter med å legge inn innlegg, der bildene legger seg hulter til bulter, og det er vanskelig å flytte på de og teksten, og store mellomrom når en må legge inn bilder etter en har skrevet OSV... Ja dere må kikke inn til Kristine HER!!!

Ha en super søndag alle sammen!!!
KLEM fra Jannhild

27 kommentarer:

Linda S. L sa...

kjempe flott kort! fine farger og teksten inni var utrolig flott! :)
klemmmm

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempefint kort... Syntes du mestret guttekortet helt perfekt! Likte godt den hjemmelagde blomsten din og kjettingen med charmsene på!

Klem fra Gøril

Pia sa...

wow Jannhild hvor er det et flot og genneført kort, du er så god til de små detaljer, sødt med lås og nøgle. Super rålækkert motiv og flotte farver du har brugt. Du må have en dejllig søndag.
knus Pia

❤ Kaia sa...

Nydelig kort. Lekkert guttekort, for DE ER vanskelige, du har til og med fått med noen blomster. Fantastisk..
Diktet var nydelig, men det er ikke meg som har hadd det......
Ha en super søndag.
Klem fra Kaia

Aud Kirsten sa...

Ååå for et nydelig og gjennomført kort! Teksten var utrolig flott.

Ha en fin søndag!
Klem:)

Trine Pedersen sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. :) Nå har jeg tatt en rundtur i bloggen din, og jøje meg så mye lekkert du lager. Her er det inspirasjon å finne i bøtter og spann. Legger meg til som følger her. Konfirmasjonskortet ditt var helt nydelig, med mange kule detaljer.

Ha en superfin søndag du også!

Klem, Trine :)

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjempeflott konfirmantkort Jannhild, tøft til en gutt det der! :) De flotte ordene inni var prikken over i'en også! Jeg har konfirmant selv i år, så jeg kjenner at fokuset begynner å bli vel mye konsentrert om konfirmantkort, innbydelser m.m. Sluker alt av tips og inspirasjon, he-he :D

Tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg også. Det har vært dårlig med bloggerunde på meg, så det var kos at du stakk innom meg. Godt nytt år og vi holder kontakten videre ;)

Ha en herlig søndag - klem fra meg!

Aina sa...

Kjempeflott kort i herlige farger! Verset var så koselig :)

May-Bente sa...

kanon stilig guttekort!!!
Pynten din var suveren, digger blomsten din.
Kjetting og gutt, bruke det mye selv, herlig effekt synes jeg:=)

Klem:))

Guro sa...

Wow, stilig kort, og så gjennomført! Ordentlig tøft pyntet også. Perfekt guttekort, kommer til å være en heldig konfirmant som mottar dette :-)
Ønsker deg en flott og kreativ uke :-)
Klem,

Pinklady 68 sa...

Kjempefint konfirmasjonskort!
Kjetting og charms skikkelig tøft. Nydelig dikt også.
Siden det er en høytidsdag, passer det velig godt med alle blomstene, til gutt også:-)
Hilsen Laila.

Hildegunn sa...

Knallflott kort i herlige farger! Utrolig stilig stempel du har brukt!
Ønsker deg en flott uke!
Klem

Kristine sa...

Jwg syns det ble et kjempeflott guttekort vennen;) Du er jammen meg flink til det og, selv om du ikke syns det selv!
Og så kjekt at mitt blogg-tips kunne hjelpe deg! Det har vært en stor åpenbaring for meg ihvertfall;)
Og duuuuu, så nærmer det seg enda mer til treffet!! Hi hi!
Søndagsklemmer fra meg;)

mettepip sa...

Dette var et utrolig flott guttekort. Likte så godt den knallstilige "blomsten" du har lagd selv! Masse flotte detaljer, og like fint på alle sider!
Klem fra
Mette

Lene S sa...

Så flott kort...så detaljert! Takk for inspo :)

Meretekj sa...

Dette kortet likte jeg kjempegodt!
Stilig nytt stempel. Masse flotte detaljer som vanlig.
Blomsten var prikken over Ien.

Håper at du får en fin uke,-klem fra Merete

Heidi a sa...

Du er som sagt en av mine helter, og her var bare enda et lekkert innlegg!! Du e dyktig!! Flott konfirmasjon til en gutt..

MonaV sa...

Hei og takk for koselig kommentar i bloggen min. Blonden du lurer på har jeg kjøpt i butikken vår på Gjøvik - Happy Hobby. Tror ikke vi har den ute i nettbutikken, men hvis du vil kan jeg få sendt til deg. Skal på jobb i morra så da kan jeg sjekke om vi har igjen.

Digger forøvrig den hjemmelagde blomsten du har på kortet ditt!!

Ha en fin dag!

mette sa...

Du er bare så utrolig flink, Jannhild! Du er i en egen klasse!

Håper du snart kommer med en lo, gleder meg til å se hva du tryller fram.

Håper alt er godt med deg og dine!
Ha en fortryllende uke!

Klem Mette

Lisbeth sa...

Ikke no' grunn til å sukke, dette ble kjempe flott!!!
Masse herlige detaljer og teksten var nydelig!
Go'klem fra Lisbeth

Anonym sa...

Hei Jannhild, takk for hyggelige kommentarer i bloggen min :-) det er sannelig godt å være "i siget" igjen! ser at du er ganske produktiv for tiden også :-) syns det er lett å kjenne igjen stilen din, og selv om den er ganske "søt", så syns jeg dette konfirmantkortet hadde akkurat passe med røffe elementer, så det ble kjempetøft :-) jobber du fortsatt på papirgleder butikken? alt vel? stor klem!

Anne-Britt sa...

Hei. Så koselig med hilsen i bloggen min. Joda ting går bedre og helsen er bedre. Siste operasjon neste onsdag. Deretter blir det nok toppers :)

Likte godt konfirmasjonskortet og stilig stempel. Digger hvordan du pynter kortene dine inni og bakpå. Det gjør så mye mer med kortet.

Ønsker deg en fin uke. Klem fra meg

Kjellaug sa...

Så flott kort Jannhild.
Likte godt den runde ringen...digg bra.

Maya sa...

Knall flott konfirmant kort, Jannhild!
Lekre farger og detaljer!
Ha en flotters tirsdag,
klemmer fra Maya :)

Guro sa...

Har noe til deg i bloggen min :-)

Kit sa...

beautiful I love the charms you have used :o)

Gro sa...

Kjempelekkert konfirmantkort med lekre detaljer. du er så flink med detaljene Jannhild.
Dessuten henger jeg meg på takken til Kristine. En ny verden!
Klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin