17.02.2010

Staffilikort - Gratulerer. GjesteDT - INKIDO

Jeg har laget et staffilikort med de nydelige papirene som Kristine har designer for Inkido. Jeg har brukt Cartas Satin Turquoise og Tuva Satin Turquoise på dette kortet.
Stemplet "Fjärilskollage" og "Hörn 3 litet" med brunt blekk. Jeg har også svertet kantene med brunt blekk.
Jeg har pyntet med roser, demin, hvite og beige. Jeg har sprayet de med litt glimmermist. Videre har jeg pyntet med "Strass Ljusblå", blonde "OffWhite" og en sommerfugl charms.
Stempelt "Gratulerer" med brunt blekk inni kortet.
Pyntet med Strass og blonde inni kortet også.
Ha en super dag alle sammen!! Jeg kikker innom til dere i kveld!!
KLEMMER FRA JANNHILD

20 kommentarer:

Bodil sa...

Dette kortet var skikkelig flott :)

Ha en fin dag, klem :)

Aina sa...

Så vakkert!!! Nydelige farger og detaljer!

Maren sa...

Nydelig kort Jannhild!!

Guro sa...

Ååååå så nydelig kort du har laget. Er en stor sommerfuglfan, så dette går rett hjem.
Nydelig pyntet.
Ha en flott dag :-)
Klem Guro

Knerten sa...

Så lekkert kort ! Som du selv sier, de er jo så nydelige de arkene til Kristine :-)

soltroll sa...

Kjempe lekkert kort Jannhild!
Du er flink!
Ha en finfin dag.
Klem fra Merete

Anja sa...

Det er et rigtig flot kort du har lavet i nogle skønne farver!!

Nancy sa...

Nydelig kort, Jannhild:O) Liker fargene, flott motiv, og den blonden er bare rååålekker.
Ha en strålende dag.
Klem, Nancy;O)

Anonym sa...

Sukk..Så vakkert kort, Jannhild! Flotte farger, og den sommerfuglen er så søøøt:)

Ha en fin-fin dag!

Klem fra Cathrine:)

Pinklady 68 sa...

Åååååh, skikkelig nydelig kort!
Lekre farger i sammen...brunt, beige og blått. Lekkert med blomstene og blondebåndet:-)
Flott staffilikort!
Ha en fin onsdag!
Klem Laila.

Aud Kirsten sa...

Ååå, så nydelig , lekre farger og nyyydelig pyntet!

klem:)

Inger Marie sa...

Lekkert Jannhild :)
Lekre farger og detaljer.
Den blonden var et syn!
Ha en fin dag!
God klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Nyydelig kort, Jannhild! Helt herlige stempler og ark - og for en skjønn blonde!!... Nydelige farger sammen.
Håper du hadde ei fin fastelavn-, morsdags- og valentinshelg!!

STOR klem, Hege

Astrid sa...

Åhhhh...så nyyydelig Jannhild!!!
Her er det bare og nyte:-))
....utrolig flott er det.

Klem fra Astrid

Maria Therese sa...

Lekkert kort!!!

Hildegunn sa...

Veldig lekkert kort i herlige farger! Flott med båndene, og nydelig med blått og brunt!

Ha en fin kveld!
Klem

Kristine sa...

Det er så nydelig dette kortet også!
I love!!!
Duuu, jeg har noe til deg i bloggen min for du er så søt og grei;)
Men ikke stress med den asså;)
Suss og klem.....

Papirdilla sa...

Helt nydelig kort. Veldig lekre farger.

Klem,
Hanne

Lønneberget sa...

Så fint å flott!!! :)

Hege sa...

Naw, dette kortet spiste seg rett inn i hjertet mitt:) De papirene der er bare sååå fine, jeg har nettopp kjøpt noen..og det jeg angrer mest på er at jeg ikke bestillte flere;)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin