11.04.2010

Vinneren av snopet mitt :))

Ja da har jeg endelig fått trukket en vinner. I og med at jeg ikke fikk til McLinky da jeg la ut blogcandyen, har jeg nå skrevet ned alle navnene på papirer, klippet de opp i veldig mange lapper, og så trekte jeg en lapp. Navnet på lappen jeg trakk var: ANNETTE (fra Danmark). Gratulerer så mye Annette!!! Send meg adressen din på mail, så skal jeg sende pakke til deg :)) Mailadr min ligger nesten øverst på venstre side i bloggen min.

Tuuuuusen takk til alle som var med!!!

KLEM fra Jannhild

10 kommentarer:

Helle sa...

Gratulerer så masse til Annette!!!
Og til oss andre, Bedre lykke neste gang :-)
Helle

ModernaDesignsArt sa...

Congratulations, Anette!
I'll keep following this lovely blog :-)
Dorly Weitzen, Israel

Pinklady 68 sa...

Gratulerer til Annette!

Unknown sa...

Gratulerer Anette :)Kos deg

Rønnaug S. sa...

Gratulerer til vinneren og vi andre får kose oss med det vi har så lenge.

Det ligger noe til deg i bloggen min, Jannhild :)

Plundis sa...

Gratulerer til Annette!! Og så håper vi på bedre lykke neste gang til oss andre!! Takk iallefall for muligheten til å vinne det flotte stæsjet!!

Plundis

Aquarell sa...

Gratulerer til vinneren.
Ligger noe til deg inne på bloggen min.:)

❤ Kaia sa...

Gratulerer så mye til Anette.
har forresten noe til deg i bloggen min...
Ha ei superflott ny uke.
Klem fra Kaia

Christine; -små gleder sa...

Gratulerer so mykje! :D

Annette sa...

Tak for alle lykønskningerne. Posten har lige været her med min præmie - og den er SÅ lækker. Meget bedre end at se den på et billede - 1000 tak for den lækre præmie - er SÅ glad for den, og du kan tro det kan bruges alt sammen.

God dag,
Annette

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin