17.11.2010

Ikke jul i kveld, men bryllup :) Til Sketchy Colors # 47

Litt bort fra julen..... Et bryllupskort laget etter den flotte skissen til Lena Katrine inne hos Sketchy Colors sin utfordring #47.
Jeg har brukt hvit kartong som jeg har svertet med distress - vintage photo og mønsterpapir fra MME.
Jeg har brukt den nye punchen min fra MS - Punch Around The Page - Cherish. Elsker den!! Når jeg ikke kan få tak i "bartepunchen", får dette være min erstatter....ikke at den funker som "bartepunchen", men dog :)
Ellers har jeg brukt metall hjørner, halvperler - hjerter og runde, fra Kort og godt, blonde, charms, tiny alfa - bokstaver og div blomster fra Wild Orchid Crafts og Kort og Godt. 
Stemplene jeg har brukt er de nydelige bryllupstekstene fra Stempelglede.
På baksiden har jeg stempelet med to stempler fra Inkido, Post Card og Carte Postale.
*****
Ha en super onsdagskveld!!!
Klem til dere alle :)
Jannhild

10 kommentarer:

valenbergia sa...

Very beautiful!!!)

Bodil sa...

Nydelig bryllupskort. Lekkert pyntet.
klem :)

Kristine sa...

Åååå vennen! Dette er jo aldeles nyyyydelig!
Og duuu, det kom en til ting til øsnkelisten min: punch, punch puuuuunch! Den var såå vaker og absolutt en akseptabel erstatning for "barten" ;)
God kveld videre!
Og lykke til med you know what;)
Klemmer fra meg

Pia sa...

wow såååå smukt layout, er vild med de farver og papirer du har brugt
knus Pia

Carina sa...

Nydelig bryllupskort :) Så vakre farger og delikat pyntet.

Klem Carina :)

Janne-Lise sa...

aldeles nydelig bryllupskort :) Takk for titten

Maya sa...

Heisann Jannhild :)
Så vakkert bryllupskort!!
Så elegant og lekkert pyntet og virkelig ett flott par :)

Og den punchen er sååå lekker!
Ble hoppende glad når den dukket opp i postkassa ja :)
"Marianne" punchen (jeg kaller den det,ettersom Marianne satte himmel og jord i bevegelse for å få tak i den *Fnis*) er vanskelig å få tak i ja, tror ikke de produserer den lengre, og det er synd, for den er vakker!!

Og vhordan det går med b...., jo nei, jeg har ikke begynt på den, men jeg kan si for sikkert att den kommer!
Men tror ikke det blir før på nyåret ;)
Så du får bare smøre deg med litt tålmod ;)
Ha en fortsatt flott uke, og snart er det helg!
Klem fra Maya

Riet sa...

This is so wonderful Jannhild.

Hugs Riet.x

Anne sa...

Så utrooolig flott, elsker at du har bilde av brudeparet, de ser så forelsket ut! :D

Scrappellen sa...

Åååh..så nydelig bryllupskort!:) Vakre papir, utrolig flott pyntet, og veldig detaljrikt kort:) (ps..punchen finnes i allefall hos Gode Minner;D)
Tusen atkk for at du deltar med dette vakre kortet hos sketchy Colors, også vil jeg ønske deg lykke til!:)
Klem, Ellen

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin