07.06.2012

DT Sketchy Colors #120

Her er kortet mitt som jeg laget til Sketchy Colors #120. Jeg har rett og slett ikke hatt tid å få det inn i bloggen. Denne gangen var det skisseutfordring, og dere har frist til lørdag kl 21, så det er enda litt tid :)
Jeg har til dette kortet også brukt mønsterark fra Linda Design. Div. blomster, halvperler, kakeserviett, blonde, symaskin og tekststempel fra Stempelglede.
Ellers hadde jeg en fantastisk flott og inspirerende helg i helgen som var, sammen med gjengen i Sketchy Colors. Det var en herlig helg!! Lever LEEEEEENGE på den, og gleder meg allerede til neste :)
Ha en god natt alle sammen.
Nattaklem fra Jannhild


5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig :)

kathi17 sa...

Beautiful!

Sophie sa...

Wieder so eine wunderschöne Karte...

Liebe Grüße

Monika sa...

Nydelig kort! Flotte farger og kjempefint pynta!
Ha en god helg :)

Ursula Alice Stegmann sa...

Was für herrliche Rosen, ich mag auch die Farben. Liebe Grüsse, Ulla

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin