07.06.2012

DT Sketchy Colors #120

Her er kortet mitt som jeg laget til Sketchy Colors #120. Jeg har rett og slett ikke hatt tid å få det inn i bloggen. Denne gangen var det skisseutfordring, og dere har frist til lørdag kl 21, så det er enda litt tid :)
Jeg har til dette kortet også brukt mønsterark fra Linda Design. Div. blomster, halvperler, kakeserviett, blonde, symaskin og tekststempel fra Stempelglede.
Ellers hadde jeg en fantastisk flott og inspirerende helg i helgen som var, sammen med gjengen i Sketchy Colors. Det var en herlig helg!! Lever LEEEEEENGE på den, og gleder meg allerede til neste :)
Ha en god natt alle sammen.
Nattaklem fra Jannhild


6 kommentarer:

Lisbeth sa...

Nydelig :)

kathi17 sa...

Beautiful!

Sophie sa...

Wieder so eine wunderschöne Karte...

Liebe Grüße

Monika sa...

Nydelig kort! Flotte farger og kjempefint pynta!
Ha en god helg :)

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Ulla sa...

Was für herrliche Rosen, ich mag auch die Farben. Liebe Grüsse, Ulla

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin