20.01.2013

Sketchy Colors #147 - Fargeutfordring.

Søndag søndag søndag!! Søndag = Sketchy Colors utfordring igjen!
Denne gangen er det farger som gjelder. Fargeutfordringen er LILLA - ROSA - BRUN.
Da jeg laget kortet mitt, mener jeg at jeg kikket rundt om i forkant, og fikk et bilde i hodet av et kort jeg ville lifte. Her er mitt kort. Men....husker jeg igjen hvor jeg fant inspirasjonen?? NEI...
 Jeg har brukt Maja Design papirer på dette kortet, og Motivet er fra Bildmålarna, fargelagt med flex- og promakers. Kakeserviett, blomster, charms, perler, sommerfugl dies og blonde.
Detaljebildet av motivetover,
Og innsiden under :)
Ha en strålende dag!
Klem fra meg til dere.
Jannhild

3 kommentarer:

Bodil sa...

Nok et nydelig kort fra deg :)
Ha en fin dag :)

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Jannhild....
Herlige papirkombinasjoner, og nydelig fargelagt motiv...
Godt du likte eska som kom i posten...

Klem fra Kaia

Bärbel sa...

Eine ganz entzückende Karte mit vielen schönen Papieren, herrlich!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin