28.04.2013

DT Sketchy Colors #161 - Fargeutfordring ♥

Ja så var det søndag igjen, og den siste i april!! Tiden flyr, snart er det sommer!! Lengter ♥
Det er tid for ny utfordring hos Sketchy Colors, og denne gangen er det fargene ORANSJ OG KREM som står for tur. Ikke mine yndligsfarger akkurat, men det ble nå et kort :)
Jeg har brukt ett mønsterark fra Pion Design og et fra Maja Design på kortet mitt. Hadde ikke mye oransje farger i papirene mine kan du si :)
Jeg hr pyntet med bling, blomster, charms, blonde og sommerfugler fra en SL dies. Tekststempelet er et gammelt fra Papirgleder.no.
Motivet er fra La-La Land Crafts, fargelagt med Copics.
 Øver og øver og øver :)
 Innsiden er enkel, pyntet med sommerfugler fra en MS punch og bling. Tekststempelet er fra Stempelglede.
Ønsker alle en strålende søndag!
Klemmer fra Jannhild

9 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Jannhild, og SÅ FLINK du er å fargelegge...
Me like...
Ha en fin søndag..


Klem fra Kaia

Riet sa...

What a beautiful card Jannhild.

Hugs Riet.xx

Åse-May sa...

Lekkert....:)

Jill sa...

Hei søta!
Nok et nydelig kort fra deg min Copic venn ♥
Elsker fargevalget ditt og du har dekorert helt nydelig ♥♥
Håper du har det bra
Stor stor klem fra Jill

Unni A sa...

Oransje er ikke helt min farge heller, men her har du jammen klart å bruke det på en lekker måte! Kjempesøtt motiv, så flott fargelagt!
klem Unni

Tuppenshobbyblogg sa...

Såååå nydelig !!
Fargene er så fine og du har fargelagt motivet helt nydelig.
Det øves og øves her også......skuldrene er i helspenn og puster bare når det er nødvendig...jaja,klarer forhåpentligvis å slappe av etterhvert....he he

Klem,Kjersti

Ursula Alice Stegmann sa...

Das ist eine wunderschöne Karte zum Muttertag!!!
Liebe Grüsse, Ulla

Karin Dahl sa...

Et flott kort, nydelig faeget og fint pyntet:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Bärbel sa...

Eine ganz süße Karte!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin