06.01.2009

Livstegn fra meg og GODT NYTT ÅR!!

Hei alle sammen og godt nyttår til dere alle!!
Først av alt vil jeg takke dere alle som har ønsket meg god bedring!! Jeg har bare ikke orket å gå inn å skrive, men nå følte jeg at tiden var inne!! Flere av dere har jeg snakket med på telefonen, det er lettere det liksom, og veldig koselig!! Jeg har som jeg fortalte for snart 2mndr siden, slitt med vond nakke-skulder-arm, og det viste seg å være prolaps i nakken som var årsaken.... Det er enda plagsom og til tider veldig vondt, men det går seg til!! Jeg er 50% sykemeldt og det hjelper på, men må innom jobben litt, ellers hadde jeg gått på veggene....
Kreativiteten har det vært så som så med.... Fikk laget noen få julekort som jeg sendte til noen scrappevenninner. Familie og venner ellers fikk ingen..... Skal ta det igjen til jul igjen :)
TUUUUSEN TAKK TIL DERE SOM JEG FIKK JULEKORT AV!!!!! Nydelige var de!!!!

Om jeg er igang igjen det vet jeg ikke, men jeg har laget to kort!!! Et i går og et i dag!! Legger de ut seinere. Det var Sukkersøtt som fikk "sparket" meg igang igjen. Måtte bare prøve meg på skissen til Anne Kristine. Det ble nå to kort av det, og jeg er fornøyd!! Men om det blir flere med det første, det vet jeg ikke. Gnisten er der liksom ikke enda :( Kunne den bare ha komt tilbake!!!!

Eller så vil jeg også få takke alle som kikker innom og til dere som har lagt igjen kommentarer hos meg gjennom hele 2008!! Det setter jeg vanvittig stor pris på!!

Nå får jeg redigere bildene av kortene og legge de ut. Vet ikke om jeg får til linkingen til sukkersøtt.....det er jo så lenge siden sist....men jeg får nå prøve :)

Gleder meg masse til å følge med i bloggene deres i året som nett har startet!!

God klem fra Jannhild :)

10 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

GODT NYTT ÅR, Jannhild! Godt å se deg her igjen! :) Og sååå godt å høre at du er bedre av nakke prolapsen. :)) Satser på at det gåår bedre og bedre, dag for dag! :)))

Gleder meg til å se nye kort fra deg, - du må bare lytte til kroppen, hvor mye du får til å gjøre på hobbyfronten! Det er jo ofte slik at man ikke klarer sitte stille/ikke gjøre noe, når man har en eller annen plage som gjør at en ikke jobber for fullt..

Utrolig hvilken glede denne papirhobbyen vår bringer inn i våre liv og livene til mottakerne av det vi lager! :)

Selv har jeg planlagt en litt lengre bloggferie, tror jeg... *lol* ;)

Ønsker deg alt godt. Takk for inspirasjon og tilbakemeldinger fra deg, både i bloggverdenen og inne på Papirgleders sider og galleri, i året som gikk! :) Dere er noen dyktige DT medlemmer der!! :)

Varme klemmer fra Hege :o)

Angella sa...

Hei Jannhild
Jeg trodde jeg hadde deg på listen min... men det har jeg jo ikke, så da gjør jeg noe med det:)

Godt nytt år til deg
Angella

milli sa...

Ønsker deg også et riktig godt nyttår!
Nakkeprolaps høres skummelt ut!
Håper du er på bedringens vei, og at du snart kan hobbylere som før!:)

Takk for inspirasjonen i året som har vært!
Det ligger en award til deg inne på bloggen min:)

Klem fra
Camilla

Rita sa...

Velkommen tilbake, Jannhild!! Du har vært i tankene mmine både titt og ofte. Det høres ut som det går rette veien med deg, og at det snart vil slippe taket. Håper det!! Gnisten kommer fortere enn du aner, bare nyt pausen du.

Gleder meg til å se bidragene dine. Enig med deg at den skissen var veldig god.

Vi snakkes!
Klem fra Ritamor

Vibeke sa...

Godt nytt år!!:)

Håper helsen er på topp igjen snart!! Bra du har fått lagd noen kort igjen:)

Kanskje du har lyst til å delta på en utfordring inne hos oss i STM - på norsk? Kan lage både kort og Loer:)
http://scrappingthemusic-norge.blogspot.com/

Lykke til :)

Klem fra Vibeke

Moia sa...

Hei på deg, godt nyttår, og,det er fint å høre at du er litt bedre nå. Jeg har en liten award til deg i bloggen min. Klemz fra Moia

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen! Jeg har en award til deg! :) klem

Anne-Britt sa...

Hei Jannhild. Kjekt å se livstegn her inne og å høre at du er litt bedre, høres ikke noe godt ut med nakke prolaps. Du må ta det med ro nå fremover, sikkert kjekt allikevel å være litt i jobb.
Bra du er kommet i gang med litt kort. Jeg laget mange julekort, men scrappingen går det heller tregt med... Ønsker deg god bedring videre. Stor klem fra Anne-Britt

Inger Marie sa...

Godt nyttår vennen og så kjekt å høre at det går bedre med deg.
Du kommer vel hit snart nå håper jeg
God klem fra Inger Marie

torilg sa...

Hei!
Jeg har tittet på bloggen din i hele ettermiddag og kveld, og jeg må si at dette er en av de flotteste bloggene jeg har sett noen gang!
Du er super kreativ, og gir meg så mye inspirasjon!

Du er herved bookmerket hos meg, og jeg kommer til å titte innom støtt og stadig!

Stå på med det fine du gjør!!

http://tgilberg.blogg.no/

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin