13.02.2009

Et kort i tørken....

Ja det ble et kort i går, og sikkert en stund til neste......
På dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Maja Design, Rosa Marina serien. Stempelmotivet er fra de nye, Forever Friends stemplene som papirgleder.no selger. http://www.papirgleder.no/index.php?cPath=36_969

Fagelagt med promaker. Ellers har jeg brukt bling, world vindow punch, rub-ons fra Ett trykk, Tim Holtz sin papirdistresser og spellbinders, Label two.

Inni kortet, tekststempel fra stempelglede. Og blomster som er sprayet med glimmermist:)
Skrivefeltet tok jeg ikke med, for det hadde jeg skrevet på...

Baksiden, men glimmermist sprayet blomster og charms. Personlig stempel fra papirgleder.

Jeg har brukt de samme papirene på hele kortet.

Ha en strålende dag, jeg skal på jobb i dag, men begynner ikke før kl 13. Lene sin siste dag i dag, så det blir trist!!! Hun har fått seg en ny og spennende jobb, og jeg ønsker henne lykke lykke til!!! Hun har lovet å komme innom og hilse på i butikken, se til at det går bra med meg der :)

Tusen takk, Lene, for kjempegod opplæring!!!

9 kommentarer:

Marianne sa...

Du er nå utrolig da, når du tar en liten "tørkepause", så klarer du å fikse frem noe sååå lekkert som dette!!!! Nydelige farger, og et motiv til å spise opp!!

God helg og gode klemmer fra Marianne:)

Kjellaug sa...

tørkepause....???tror du bare ligger på lading jeg Jannhild. Koselig kort.

Kristine sa...

Nydelig kort og mottaker blir nok glad for dette :)

Filharmonica sa...

Se der...da løsnet det :-) Kjempesøtt kort...de papirene fra Maya Design er jo så fine :-))
Ha en riktig god helg!

Kristine sa...

Ååå så herlig dette kortet ble Jannhild! Aldeles nydelig!
God helg til deg;)
Snakkes sikkert i løpet av helgen for nå har jeg tid til å ordne med de derre HS, you know;)
Suss til deg;)

Jill sa...

Grattis med ny jobb til deg oxo!!!
Herlig kort!
Skulle ikke tro det er tørke hos deg, nei!
Klem!

Anonym sa...

Sååå flott et kort!! Disse papirene er virkelig en fryd å jobbe med, og forever friends stempelet var nydelig :-) Ser vi har det samme personlige stempelet, det er kjempefint :-) Klem

Aquarell sa...

Så nydelig det kortet var!:D
Og gratulerer med ny jobb! Har vel ikke sagt det her før... Flott at du trives der!
Ha en flott kveld.:D

Anonym sa...

Titter bare innom for å si hei på deg!
Hva blir det neste du legger ut her tro?
Klemmer fra Maria:-)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin