11.04.2009

Påskeferien er snart over, og et kort til Friday Sketchers

Det er påskefrie enda, og jeg er kommet meg på nett. Låner litt på naboen sitt nett :) Deilig å være litt på nett igjen!!! Men må også innrømme at det har vært deilig å hatt litt datafri!!
Vi koser oss på hytten, med masse besøk.
Jeg hadde meg en aldri så liten luftetur hjem fra tirsdag til torsdag. Da var jeg på treff - jobb - og treff igjen, før jeg reiste til hytten igjen. Koste meg max!!!
Tusen takk til jentene på papigleder.no teamet, for superkoselig treff på tirsdagen, og til Kristine og Tine for superkoselig treff på torsdagen!
Og så til kortet som jeg fikk laget i går kveld/natt:
Jeg har laget et kort til Friday Sketchers #47.
Jeg har brukt mønsterark fra MME - Grow samlepakke 12x12. Dette er vel litt vekk fra mitt vante jeg...men det var kjekt å prøve litt friske farger :)
***********
I made this card for Friday Sketchers #47. It is Jacqueline from the Netherlands who made the greate sketch!
The papers are MME Grow, and the sentiment is from Stempelglede.no. Brads, chams, swirlstamps from inkadinkado, roses and white tulle who I coloured orange with promakers :)
Stamps from Sugar Nellie, coloured with promakers, copics and touch maker.
Jeg har brukt en Gorjuss Girls, som jeg har fargelagt med promakers, copic og litt touch maker. Jeg har skjært henne ut med spellbinders. Tusen takk Kristine for trykkene jeg fikk i posten for en liten stund siden :)
Tekststempelet er fra Stempelglede.no, swirlestempelene er fra inkadinkado, tyll, roser, charms og tre røde brads.
Nærbilde av motivet :)
På innsiden har jeg også brukt de samme papirene, tekststempel fra Stempelglede.no og label one i Spellbinders.
Også her er MME papirene og ukjent swirlstemel.
Ønsker dere alle en flott påskeaften og lørdagskveld :)
Klem fra meg :)

10 kommentarer:

Meretekj sa...

Heia Jannhild!
Tusen takk for kommentar i bloggen min,-det varmer..
Jeg må si at du er en stor inspirasjonskilde for meg,like spennende hver gang du legger ut noe nytt. Det kortet her var nydelig,Gorjussjentene er så søte.
Jeg er helt enig med deg,Majadesignpapirene er helt skjønne. Jeg prøver å få kjøpt alle...
Vi har vært hjemme i påska,så jeg har hatt god tid til kortlaging.
Litt isfiske og turer har det blitt,og selvf. kosing med lillegutt:)
Jeg ønsker deg fortsatt en kjempefin påskefeiring-
masse klemmer fra Merete.

Gro sa...

Kjempestilig kort. Herlig stempel og fargene går rett hjem hos meg.

Angella sa...

Hei og god påske...
Nok et herlig kort fra deg Jannhild:) Håper du hadde det koselig hos Kristine... Gleder meg til å se hva dere fikk laget:)

påskeklem fra Angella

❤ Kaia sa...

Nydelig kort igjen, flott pyntet på alle sider. Swirlen du har brukt liker jeg kjempegodt, og den er fra inkadinkado.
Motivet var helt nydelig, og fargelegginga likeså.
Ha en flott påske videre :o)

Aina sa...

Nok et flott kort fra deg! Farger, stempel og design er såååå nydelig :O)

Pia sa...

Hvor er det et super lælkkert kort, så flotte farver og motiv du har brugt og så smukt farvelagt.

Hanna sa...

Hej!
Så läckert kort du gjort, precis som alltid!:o)
Härliga färger och fina detaljer.
Målningen är underbar.
Kram!
//Hanna

Aquarell sa...

Så flott kort, som alltid fra deg.:D
Høres ut som du har hatt en hektisk men koselig påske.:D

Maya sa...

Så lekkert Gorjuss kort!
Nyydelige papirer,farger og detaljer!!
Ha en flotters mandag,
klem fra Maya :)

Cardmaking Galore sa...

Great card - inside and out. I love the charms you used and the flourishes on the inside. Love it!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin