16.05.2009

Et vintagekort og snart 17.mai!!

Hei og hå, ja jeg er her nå, men det er bare full fart, for nå skal skjortene til pers.... 5 skjorter, 3 forkler og tørke over bunadene... Jaja, jeg er alltid i siste liten, men det er meg det... Har vært på skolen og ordnet til 17.mai feiringen i morgen, og nå er kaken bakt og tror jeg har alt under kontroll, bare få unna skjortene og forkleene, mens jeg ser litt-hører litt på MGP.
HEIA HEIA ALEKSANDER RYBAKK OG NORGE!!!!!!!!!!!!
*****
Tenkte jeg måtte få lagt ut et kort, for det blir skjelden mellom hver gang nå...håper det tar seg opp igjen, travelt i hverdagen for tiden, men koser meg med å lage kort likevel!! Men det er data tiden det går ut over...
*****
Her er et vintagekort jeg laget for noen dager siden.

JEg har brukt noen gamle MME papirer jeg fant i en bokhandler inne i Nordheimsund 1.mai helgen. Måtte bare ha de med meg hjem :)
Ellers har jeg pyntet med et vintagebilde fra nettet, bling, blonde, blomster og blader fra papirgleder.no -sprayet med glimmermist, blonde -sprayet med glimmermist, en hattenår og en sommerfugl charms. Sydd rundtom med symaskin.
Tekststempelet er fra Norsk stempelblad - Ett trykk :)

Fra de samme papirene inni. Pyntet med blomst fra prima -sprayet med glimmermist og pyntet med charms, rundell og symaskinsøm.
Tekststempelet er fra ladybugandfriends.com (papirgleder.no) Jeg er kjempeglad i dette tekststempelet :)

Igjen samme papirer :) Blomst fra prima og papirgleder.no -glimmermist på disse også :)

*****

Da vil jeg få ønske dere alle en fantastisk flott dag i morgen!!

Jeg er med i 17.mai kommiteen her på skolen til barna, så jeg blir vel stående bak diskene og løpe litt til og fra, fikk ikke mye pause i fjor... Gleder meg allerede til alt er over og jeg kan slenge beina på bordet!!!! Eller legge meg strak på sofaen!! Heldigvis har jeg gått til innkjøp av nye bunadsko, for de gamle tok knekken på beina mine i fjor!!!

Iallefall: Ha en flott 17.mai jenter og gutter, damer og menn, og alle andre også :)

Klem fra meg!

12 kommentarer:

Nancy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ida / Little sa...

KJEMPE lekkert kort! Jeg begynner å få sansen for vintage, var litt skeptisk i førsten men det kommer seg! :) Lykke til imorgen og ha en flott 17 mai :) Klem Ida

Nancy sa...

ÅÅÅ men dette var vakkert:O)

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort.
Og lykke til med 17. mai feiring, Emilie er "heldigvis" ikke med i noe idrettslag osv.. i år, så i år slipper jeg unna dugnaden. Men ,men, det hører jo med.. Togene går forbi der vi bor, så egentlig kan jeg stå der med en kongelig vink......
Klem :o)

Aina sa...

Noe så vakkert!!! Stum jeg nå... :O)

Rita sa...

Helt utrolig flott kort, Jannhild! Du klarer fremdeles å få haka mi ned på brystet, blir bare skikkelig imponert. Lekkert fra innerst til ytterst!!
Selv har jeg mistet litt piffen etter alle konfekortene. Får ta meg en kveld her i bloggen din, å finne den tilbake.
Lykke til med jobben i dag, håper du har gått inn de nye skoene ;o) Neste år skal vårt kull arrangere, så det er bare å stålsette seg.
Ha en flott nasjonaldag,
klem fra Rita

Marianne sa...

Guriland, der tok du pusten fra meg!!! Dette var da et himmelsk kort!!!

Ville bare "stikke innom", og ønske dere en super 17.mai!
Jeg kjenner nå at jeg er veldig glad for at ingen hos oss har bunad. Synes vanlig pentøy er en stor nok utfordring jeg....Men det er flott da, med bunad!!!!

Håper alle har det bra hos dere!
Vi må prates en dag:)

Masse klemmer fra Mariann:)

Cass sa...

Beautiful card!

Cass xxx

Lisbeth sa...

Hei! Vel over stått 17. Mai og så vant Aleksander, utolig!
Men fra det ene til det andre, kortet ditt er bare såååååååååå lekkert, Jannhild!!!
Du er flink med vintagekort...
Klem, Lisbeth

Astrid sa...

Vakkert...vakker...vakkert....!!!
Ikke så mye mer å si:-) Falt så fullstendig for dette kortet!

Klem,
Astrid

Pia sa...

super rålækkert kort, såå flot og gennemført til mindste detalje

Eva sa...

Åh dette var bare nyydelig! Hver gang jeg ser sånne kort så får jeg lyst til å prøve meg på vintage igjen. Har du noen tips til hvor man kan finne sånne lekre vintage-bilder på nettet?

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin