27.07.2009

Hatt en herlig, kreativ uke hos Kari!!

Ja nå er jeg kommet vel hjem fra besøk hos Kari. Minsten og jeg reiste nedover landet på onsdag 15.juli, og skulle være til mand. 20. Men vi koste oss sånn og det passet så bra, så vi ble likegodt til onsdagen 22.7. Ja det ble en kreativ uke!! Jeg laget 6 kort, 2 av de har jeg fortrengt :)
**********
Her er et jeg laget. Det fikk jeg inspirasjon av hos Kari! Hennes lekre kort som stod oppå hyllen hennes og bare skreik til meg - LIFT!! Dette var et utrolig kjekt kortformat å jobbe med! Kjapt kunne det også gjøres!!
Jeg har brukt vintage bilde fra nettet, hvit bazzill, mønsterark fra Maja Design, border punch fra Fiskars - apron lace, blonde og charms.
Blomstrene er fra Ladybugandfriends har jeg delt litt fra hverandre, og sprayet de med glimmermist - snow angel. Elsker den fargen!!!
Bradsene er fra BG - Porcelain.
Tekst og swirlstempel er fra Ladybugandfriends.com.
Svertet alle kantene med distress ink - vintage photo.
*******************


Neste kort her er også en lift av Kari, dette nyyyyydelige kortet hennes, måtte jeg ri meg ut på!!


Her har jeg også brukt Maja design mønsterark, silkebånd, ulltråd, charms, blomster fra Wild Orchide, tekststempel fra Stempelglede og Norsk Stempelblad, de hvite bladene er trykket ut med punch fra Mc Gill, bordekanten er laget med punch fra EK, og motivet - gorjuss Girl - er fargelagt med Touch Markers. Stanset henne ut med Spellbinders :)
Motivet er fargelagt med Touch Markers.Innsiden er enkel. Har visst brukt Doily Lace inni kortet....glemte sikkert ut et øyeblikk at jeg hadde brukt EK på fremsiden..... Tekststempelet er fra Gratulerer plata til Stempelglede. Takk Kari for lånet!!


Enkelt på skrivefelt siden også :)
Og baksiden ble kjapp kjapp den og :)


TUUUUUUUUUUSEN millioner takk for en aldeles fantastisk uke, vennen!! Lever lenge på dette :)

*********************

Ønsker alle en fantastisk flott dag!!

Klem fra Jannhild

10 kommentarer:

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Ååå så herlige kort vennen!
Hvilke farger brukte du på å fargelegge håret på det nederste kortet?? Jeg likte den kombinasjonen;)
Fikk aldri svart på meldingen din i helgen, var så stresset med å klippe alt gresset i hagen :)
Kos og klem i fra meg;)

Pia sa...

wow sååå super lækre kort dejlige farver og så nydeligt dekoreret, smukt smukt

May-Bente sa...

Gjennomførte og uuuutrolig vakre kort!!! WOW!!!
Elsker papirene du har brukt:=)Har brukt dem masse selv.

Klem:))

Hildegunn sa...

Nydelige kort du har laget!
Flotte farger og supre motiver, lekkert pyntet!

Aina sa...

Så utrolig nydelige kort! Farger, detaljer og motiv er like vakkert på begge to :O)

❤ Kaia sa...

Nyyydeliige kort. Og skjønne, herlige, vidunderlige ark fra Maja.
Gorjuss jenta var utrolig flott fargelagt.
Nattaklem fra Kaia :o)

♥ Kari ♥ sa...

Heia vennen!!
Det var såååå utrolig koselig å ha besøk av deg og Maren!! Koste meg glugg ihjel hele uka!!
Gleder meg allerede til neste gang!
Jammen klarte vi å være litt kreative også!
Jeg vet ikke helt om det var så smart av meg å la deg lifte mine kort da? Hmmm...Mine bleknet jo i forhold!!
Flinka!!
Gleder meg til å se igjen de andre du lagde!!

Kos og klem fra meg :)

Gladie sa...

Fantastiske kort du har laga, det smale høye var kult format! (må innom Kari og kikke også). Ha en fortsatt flotters uke! :)

Aquarell sa...

Herlige kort, det ser ut som du har hatt en herlig og kreativ uke, ja.:D

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin