27.10.2009

Bursdagskort til en gutt, 5år.....

Jeg har alltid syns det er vanskelig å lage guttekort, om det er til små, større eller de største.... Jaja, litt lettere til de minste, men alt i alt syns jeg det er vanskelig! På søndag skulle minsten i bursdag til en i bhg, og mamma måtte lage kort.
Problemet mitt er vel at jeg ikke har så mye guttete ting, verken ark eller pynt. Men jeg fant nå noe jeg kunne bruke :)

Jeg har brukt mønsterark fra MME, og det gråe stjernearket husker jeg ikke i farten... Sydd med symaskin rundt. Magnolia gutt, som jeg har fargelagt med Touch Marker. Navnet er Adornit alfabet klistremerker, 5 tallet er thickers som er dyppet i stempelsverte. Tekststempelet er fra den nye kolleksjonen til Ladybugandfriends.com. Stjernene har jeg klippet ut av en genser som Maren har vokst i fra. Knapper, scrappers floss og en hjertecharms som på bildet henger på halv åtte :)

Inne har jeg brukt de samme papirene og pynten som på fremsiden. Tekststempelet her er også fra Ladybugandfriends.com.
**************
Baksiden som kortet ellers, men med personlig stempel fra Scrapmagasinet.no.
I kveld blir det lite eller ingen data tid på meg, for go'gutten min fyller 11år, og skal ha et lite kalas i kveld!
Ellers har jeg vært hjemme fra skolen i dag. Maren fikk svineinfluensa vaksinen i går, og trengte en rolig dag hjemme i dag. Ikke så ille, men litt vondt i armen sin, og et altfor høyt blodsukker i hele går, da blir ho sliten! Men nå har vi fått det ned!! Er ikke alltid så lett å finne årsaker til, eller å forstå de forskjellige høye eller lave målingene, og det er VEEEEEELDIG frustrerende!!! Men i går måtte jeg tilslutt, innimellom alle oppdragene i hjemmesykepleien, ned i bhg og skifte nål på henne. Hun har insulinpumpe. Når disse høye målingene ikke vil ned igjen, tross mengder insulin, ja da kan det være tett nål så ikke insulinet kommer til. Jeg skiftet, og det falt etter en stund til det bedre igjen!
Da ønsker jeg dere alle en fantastisk flott dag! Og tuuuusen takk til alle dere som legger igjen de koseligste kommentarer!!! Dere er så søte alle sammen!!! KLEM <3

13 kommentarer:

Hildegunn sa...

Lekkert kort, flotte farger!
Herlig med stoffstjernene!

Bra at du fikk ordna bl.s. Diabetes er noe herk når ikke alt fungerer som det skal!

Ønsker deg en god dag, håper at formen bedrer seg for sønnen!

Klem

Marianne-db sa...

åh, dette var kjempeherlig guttekort!! Jeg elsker det stempelet :-)
Ble så fint med stjerne og sømmen du har sydd rundt.

Ha en fortsatt fin tirsdag :-)

❤ Kaia sa...

Nydelig guttekort.
Lekre detaljer.
Jeg LIKER IKKE å lage guttekort, har alt for lite "gutteutstyr"
HA en flott tirsdag videre.
Klem fra Kaia

Gro sa...

Det var et skikkelig herlig guttekort.

Cass sa...

Gorgeous card.I always find male cards difficult too.
Hope your little one gets the diabetes sorted out soon.It must be a worry.
Hugs
Cass xxx

Meretekj sa...

Kjempeflott guttekort!

Lambi sa...

Å for et herlig gutte kort. Så stilig med stjernene og med knapper på...de var fine og en sjarmernene gutt du har på motivet ditt!:) Jeg lager fortiden litt kort som skal bli julegaver...Gi bort bunter på 10 kort...men konstanterer at de fort blir veldig feminine med litt inslag av lilla og rosa. Har få stempelmotiver så bruker mye QK. Har akkurat lært meg litt om dette med fargelegging av motiver...Tror jeg må kjøpe meg noen mer guttete stempel motiver,så kanskje jeg får litt mer dreisen på guttekortene. Dine kort er iallefall alltid flotte! :) Takk for inspirrasjon! :)

May-Bente sa...

Herlig kort fra deg igjen!!!
Guttekort er vanskelig, helt enig med deg!!!

Diabetes er noe dritt, når ikke at fungerer.
Lykke til!!
Klem:))

Pia sa...

wow hvor er det et sejt kort, lækre farver og fint dekoreret og smukt gennemført arbejde

Aina sa...

Kjempeflott kort, med kjempeflotte detaljer! Et koselig guttekort :)

Kristine sa...

Så stilig guttekortet ble, vennen!
Og duuu, jeg så den flotte tutorial'en din på brettekortet inne på Kreative Sider! Rålekkert;)
Ha en flott søndag vennen!
Klemmer fra meg;)

Aquarell sa...

Kjempeflott guttekort.:D

Lisbeth sa...

Uff ja, dette blodsukkeret er noe dritt når det svinger slik, absolutt ikke noe gildt nei!
Kortet ditt ble forøvrig helt hærlig!
Stilig ide med de knappene og stoffstjernene!!!
Klem,Lisbeth

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin