17.08.2010

DT INKIDO, Tagkort..

Jeg har laget et tagkort med de nye høstpapirene fra Inkido og Kristine M Biseth.
I have made a tagkort with the new autumn papers from Inkido and Kristine M Biseth.
Jeg har brukt Autumn Friendships - Anita og Mathea - Croissant. Motivet er det nydelige fjärilskollage som jeg har svertet med distress ink - Vintage Photo. Ellers har jeg pyntet med div blomster og perler fra Inkido og Krystalldråper fra Kort og Godt.
Alt finnes i nettbutikken til Inkido - engro.
I used Autumn Friend Ships - Anita and Mathea - Croissant. The stampimage is the beautiful fjärilskollage that I have inked with distress ink - Vintage Photo. I have also decorated with flowers and pearls from Inkido and Crystal droplets from Kort og Godt.


Jeg har stemplet sommerfugler inni kortet, mellomstor og mini.
I have stamped butterflies inside the card, medium big and mini.
***
Klemmer fra Jannhild
Hugs, Jannhild

11 kommentarer:

-Sanna- sa...

Så nydelig kort.
Utrolig herlige farger.

Knerten sa...

Kjempestilig kort, med gøy bretteteknikk :-) Nydelige farger her !

Tracy sa...

A really beautiful creation, I love it!
Happy crafting
Tracy x

Bodil sa...

Nydelig kort :)

Klem :)

Wiszka sa...

OMG! Great card. I love it!!
Hi from Poland:)
Kasia

Grethebella sa...

Så flott!
Nydelige farger og de stemplene er lekre.
Grethe

Hildegunn sa...

Veldig nydelig! Herlig med alle sommerfuglene du har brukt! Stilig å bruke dem lag på lag også :)
Flott å sette på motivet skjevt.

Ha en fin kveld!
Klem

May-Bente sa...

Kortet ditt var helt nydelig, herlig design det der!!
Stemplet du har brukt, har jeg også endelig fått meg. Har bare ikke hatt anledning til å bruke det enda.

Klem fra meg:=)

Anonym sa...

Dette var virekelig vakkert, Jannhild ♥

Lambi sa...

Så vakkert kort Jannhild! Lekre ark og farger! Og med sommerfugler kan det svært skjelden bli feil,hihi! Håper du har hatt en fin sommer! Klem

Pia sa...

super rålækkert kort, nydelig farvesammensætninger og flot foldeteknik

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin