01.01.2011

Godt nytt år til dere alle!! / Happy New Year to all of you!!

Så var vi kommet til 2011!! WOW så tiden flyr!!
Vi hadde en koselig nyttårsfeiring på hytten, sammen med familie og venner til langt på natt.
I morgen reiser vi hjem igjen, for så å ta fatt på jobb på mandag. Jeg gleder meg til  komme igang i den nye jobben min!!
*****
Then it was 2011! WOW, the time flies!
We had a nice New Year celebration at the lodge, along with family and friends late into the night.
Tomorrow we are going back home, and on Monday it is back to work. I look forward to getting started in my new job!
Henrik gutten min.
Maren jenta mi.

Eldste jenta mi, Ann-Helen snek seg unna :)
*****
Nyttårsklemmer til dere alle fra meg og takk for året som gikk!!
Hugs to you from me!!
Jannhild

2 kommentarer:

Bente sa...

Så flotte bilder, vi holdt oss innendørs og så på :) Like greit egentlig for vinden var helt forferdelig ;)
Et riktig godt nytt år min venn :)

Go'klem fra Bente

Hege-Annie Simonsen sa...

Godt Nytt År! Måtte det bli fylt med mye latter og glede - kreativ glede, ikke minst! :))

Klem, Hege

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin