08.05.2011

En tromme i papir, til konfirmanten.

En deeeeeeilig dag på vestlandet!! Hele 24 gr i skyggen!! Så nå skal jeg komme meg ut igjen, for det går ikke an å sitte inne i slikt vær, men en liten pause fra solen gjorde godt det også :)

Her er en tromme jeg laget til Linda som spurte om jeg kunne lage en for henne. Det er mange buekorpsgutter og jenter i Bergen, så da går det vel med en slik en?? Skulle ha laget en som jeg kunne ha åpnet, men inspirasjonen var ikke til stede da jeg holdt på, men vet nå hvordan jeg skulle ha laget den nå, så kanskje jeg lager en som kan åpnes neste gang. 
Ha en nyyyyyydelig dag alle sammen, og tuuuusen takk for alle de koslige kommentarene dere legger igjen hos meg!! Evig takknemmelig for de, alle som en!! Beklager for at jeg ikke er flink å legge igjen spor etter meg når jeg besøker dere, for det gjør jeg!!!

Stoooor sommerklem fra meg til dere, ja for her er det sommer i dag!!
Jannhild

6 kommentarer:

Kristine sa...

Wow, vennen!
Denne var så utrolig stilig! Knalltøff altså!
Kos deg i solen. Jeg løper ut i hagen for å lese litt bok :)

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert :)

Ha en fin kveld!

Pinklady 68 sa...

Utrolig lekker konfirmant kort!!!

Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Bodil sa...

Så lekker tromme, ja du får det til du :)
klem :)

Aquarell sa...

Utrolig flott!
Den var skikkelig fin. :)

Kari sa...

Denne bør du så absolutt være fornøyd med. Synes den er knallfin.

Kari :-)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin