28.11.2011

Maja Design sponser StampARTic!!! Og vi skal få oss hund!!

Vi har vært så heldige å bli sponset av Maja Design inne hos StampARTic, og hvilken herlige papirer hun har kommet med nok en gang!! Det er en fryd å kreere med disse!! OG nye stempler har hun jammen meg også kommet med. Jeg har stooooor kosa meg!!


I morgen skal jeg hente hjem valpen vår!! En standard langhåret Dachs!! En skikkelig herlig gogutt!!
Er han ikke bare helt suuuuperskjønn???!!!!
Vi gleder oss!!
Klem fra Jannhild

10 kommentarer:

Gro sa...

For noen flotte kort du har laget. Maja har de vakreste arkene synes jeg.
Men den lille tassen nederst - er definitivt noe av det søteste jeg har sett. "Bedårende" rett og slett. Skjønner godt at dere gleder dere.

Ha en fin førjulstid. Klem :o)

Angella sa...

Hei kjære venn...
så lenge siden jeg har hørt fra deg. Håper alt er bra:)
Nydelige kort du har laget i det siste....men ingen slår det nye familiemedlemmet.

klem
Angella

Knerten sa...

Veldig flotte begge kortene dine, Jannhild, men enda flottere er nok den søte lille dachsen som snart flytter inn hos dere; vakker !

Monika sa...

Hælledussan så skjønn hund :)
Flotte julekort!

Riet sa...

So beautiful cards,I love the images and the colours.
So gorgeous papers.

HUgs Riet.xx

Tuppenshobbyblogg sa...

Skikkelig flotte du har laget !!

Å for en bedårandes flott hund ;o)
En skjønnas ;o)

Klem Kjersti

Lambi sa...

Hei Jannhild! To super skjønne julekort du har laget her! Flotte kalde vinter blå toner på det øverste, men lekre hvite blomster og snøfnugg i god forening! Likte også utrolig godt det som går i grønn, brun og hvit som er en kombinasjon jeg elsker å bruke av farger selv også! :) Spupersøte Maja ark og stilig med litt riving i kantene og sånn! Flotte kort begge to! Ønsker deg og dine en flott adventstid og mye kos med den nye valpen! :) Klem

Gro sa...

Halloisen vennen.
lenge siden sist.
Så supersøt det nye familiemedlemmet er! Tenker mor får noen hektiske, men koselige uker framover.
Heldiggris som har fått den herlige sponorpakke.
Flotte kort du har laget.
Kos deg med valpen, familien og adventstiden.

Stor klem fra Gro

Aina sa...

Kjempeflotte kort, og et nydelig sjarmtroll! :)

Cino sa...

Så fine kort! Og den supersøte hunden da! Smelt...

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin