05.04.2012

Hei igjen, God Påske og et clean and simple kort :)


Her er et CS kort jeg laget på "Strilascrappen". Og det er jo snart tre uker siden!! Ja bloggen min har igjen lagt litt brakk... Men jeg har laget kort da :) Dette kortet laget jeg etter en skisse som vi fikk som en av oppgavene på "Strilascrappen". Sånn ble mitt.
Jeg har kun brukt hvit bazzill kartong, svart penn og et mønsterark fra Maja Design. Stanset ut sommerfugler med dies fra Cherry Lynn Design og en board som er stanset ut med punch fra Martha Stewart. Og til slutt noen hvite halvperler. Tekststemplene er fra Kort og Godt og Stempelglede.
Ønsker dere alle en fortsatt flott påske!!
Påskeklemmer fra Jannhild

3 kommentarer:

Åse-May sa...

Så stilreint og nydeligt kort....:):)

Kaartenkraam sa...

Hello,

I love the things that you make and so I have become a follower of your blog.
This simple card is very nice and needs no more. Love the cute butterflies you have used.

hugs,
Ank

Anne sa...

Dette var såå flott og inspirerende, liker stilen og sommerfuglene. :)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin