26.08.2012

DT - Sketchy Colors #128

Ja da var det søndag igjen!! Og tid for Sketchy Colors sin utfordring. Denne gangen er det fargeutfordring. Pastell - rosa, blå, grønn og hvit. Mine farger det ;))
Kikk innom SC-bloggen for å se nærmere på fargeutfordringsbildet og de andre DT-jentene sine nydelige kort, og så håper jeg at du slenger det med på utfordringen vår!!
Her er mitt DT-bidrag.
 Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design, motiv fra Saturated Canary. fargelagt med Pro- og Fleximarkers, hjørnedies og swirledies fra Cherry Lynn, tekststempel fra Inkido, perler og div blomster fra WOC. Blondene har jeg kjøpt av Ellen her i Bergen :))
Jeg har sprayet mønsterarkene og blomstrene med hvit spray, og hvit cracklepaint rundt alle kantene for å få det litt mer pastell, så jeg er godt inspirert av Minna, som hadde en tutorial for oss på StampARTic for en tid tilbake. Jeg gikk tom for spray, så derfor ble det ikke mer hvitt...

Enkel innside, kjapp kjapp :))
Ha en strååååålende søndag alle sammen!!
I dag er det forsinket barnebursdags feiring for minsten som fylte 8år i aug. Og det blir BOWLING bursdag!! For det SKULLE ho ha.
Klemmer fra Jannhild
♥♥♥


5 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var et nydelig kort.

Klem, Kjersti

Aquarell sa...

Nydelig kort, og så skjønt motiv. :)
Kos dere på bowling. :)

Malin E sa...

Åhhh så otroligt fint kort!!!! ÄLskar färgerna och jag älskad dessa söta stämplar!
Kram MAlin

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Bärbel sa...

Eine ganz zauberhafte Karte; ich liebe es, wie Sie die schöne Spitze und die Blüten eingesetzt haben!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin