30.09.2012

DT Sketchy Colors #133

 
Søndag igjen og tid for nok en ny oppgave inne hos Sketchy Colors, denne gangen en skisse igjen. Det er Lena Katrine som har fikset flott skisse til oss!
Kikk innom Sketchy colors for å sjekke ut skissen og de andre på teamet sine nydelige kort!!
 
Jeg har laget et vennskapskort med papirer fra Pion Design, ikke vanskelige å bruke de, bare vondt å klippe i de!!!
 
Her er mitt kort:





 
Ha en aldeles stråååålende søndag!!
Jeg skal nyte den mest, og resten skal jeg bruke på husarbeid....buuuuu :)
Klemmer fra Jannhild


9 kommentarer:

Sivic sa...

Utrolig lekkert!!
Det ble så flott med perlene på blomsten :)
Ha en fin søndag, klem

Maria Therese sa...

Knallfint!!!

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Aina sa...

Så utrolig nydelig! :)

Pia sa...

fantastisk lækkert kort, fyldt mmnydelige etaljer , så flot
knus Pia

Scrappellen sa...

Vakkert..veldig vakkert♥!:) disse arkene er en av mine Pion favoritter, og du har tolket skissen utrolig flott, snuppelure!:)
håper dagen din blir koselig og flott!
Klem, Ellen

Bärbel sa...

Eine wunderschöne und liebevoll gestaltete Karte, mein Kompliment!

unni's scrappeboble sa...

Woooow for et gjennomført aldeles nyyydelig kort du har her :)

Ineke Original sa...

SUPER! Love it!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin