20.04.2008

En nydelig vår dag!!

Ja i dag har me hatt nok en nydelig dag! Sol, knallblå himmel og herlig temperatur!! Så eg overgikk meg sjølv i dag!!! Spadd om tre bed, kjøpt 54 blomster (30 av de av stemorsblomster), jord og fått alt ned i bakken!! Eg eier nemmelig ikkje grønne fingrer, men i dag var det faktisk litt kjekt!! Men trur eg er metta for ei stund :)
Ungene koste seg og, de to eldste planta 20 stemorsblomster i store krukker som står på trappa nå. Blei så fint atte! Minsten har løpt og kost seg ut i helie dag ho og. Merker at insulindosene hennes må ned nå når ho er så mykje ute og er så aktiv. Varmen gjer vel sitt og. Blir ikkje lett dette framover..... Alt mulig som virker inn på dette blodsukkeret..... Har lyst å flykte innimellom, SÅÅÅÅ fortvilende!!! Men kan jo ikkje det!
I morgen skal eg på jobb, ellers har eg fri resten av veka, visst eg ikkje tar ekstravakt da :)

Klem til alle som kikker innom :)

1 kommentar:

Ann Hedvig sa...

Kjekkt å få plantet litt i hagen, og få sommerfølelse :o)

Helt sikker på at det går bra med alle blomstene!

klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin