06.04.2008

Hei!!
Eg må prøve å få denne bloggen oppe og gå! Glemmer den visst litt ut, men har nå fått lagt til noen kort og LO'er, selv om ikkje teksten kommer der den skal, så får eg være fornøyd :)

En herlig søndag, med nydelig vær, sol og blå himmel! En flott vår dag! nett nå er det 8.5 grader ute! I kveld skal eg putle litt med kort, sjå om eg får til noe :) Skal på tidligvakt i morgen, så kan ikkje bli for seint i kveld!!! I natt satt eg til kl 02.30....... Det er jo bare typisk meg...
Nå skal eg lage middag, så får me sjå om me finner på noe etterpå.
Ønsker alle en flott søndag videre

3 kommentarer:

♥ Kari ♥ sa...

Jeg ble så glad da jeg så jeg hadde fått kommentarer i bloggen min :) Tusen takk, det var kjempekoselig.
Nå har jeg lagt deg til i listen over blogger jeg liker å besøke. Håper det er greit.
Du gir meg masse inspirasjon med alt det fine du lager :)

Kos deg videre i dag.
Klem

Jill sa...

Så kjekt å se at du er operativ på bloggsiden :-)
Kjempeflote sider du har lagt ut under her!!!!!!
Jeg har ingen oppskrift på luen, heklet på må få.
Kjenner du igjen dødningehodet????

♥ Kari ♥ sa...

Hei igjen :)
Klart jeg kan hekle til deg!
Det er bare å si ca. str farge og type, så skal jeg se om jeg får det til :)
Bare koselig det!

Klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin