23.09.2008

Award!

Tusen tusen takk, så snille og søte dere er!!! Jeg har ikke orket å oppdatere bloggen min, men nå får jeg ta meg selv i nakken og sette igang!!!
Denne søte awarden har jeg fått av Camilla, Line, Hege-Annie:


Jeg kan bare gi den til fem personer, og det er ikke lett nei...
Så jeg velger heller at alle som besøker bloggen min skal få den :)
Dere har alle kjempesøte blogger!!!!
Tusen tusen takk Camilla, Line og Hege-Annie!!
Og denne har jeg fått av Kari.
Tusen tusen takk, vennen! Og jeg sender den tilbake til deg!!!
Og også jeg vil gi denne til alle på teamet hos papirgleder.no.
Dere er en super gjeng!!
Tusen tusen takk til alle som var på treffet i helgen, det var en vanvittig herlig helg!!
Gleder meg til å treffe alle dere som ikke kunne denne gangen, men som kommer i november!!
Klem fra Jannhild!

Ingen kommentarer:

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin