26.02.2009

Passert 10000!!

Jeg har passert over 10000 klikk etter at jeg fikk meg teller! Skikkert ikke så mange det i forhold til andre, men jeg syns nå det er mange jeg :)
TUUUUUSEN TAKK TIL ALLE SOM STIKKER INNOM OG KIKKER OG SPESIELT TIL DE AV DERE SOM LEGGER IGJEN KOMMENTAR!! Jeg kikker mye rundt om jeg også, og det går i perioder med kommentering fra min side....

Så siden jeg ikke har hatt noen blogg candyer før, så er det vel på tide og en passende annledning!!!
Jeg skal på jobb nå snart, og i morgen også. Etter jobb i morgen reiser vi en tur på hytten i Jondal, så jeg får ikke gjort noe med det før etter helgen. Så følg med følg med til uken!!!

Skal prøve å finne noe kjekke saker :)

Ha en flott dag alle sammen, og god helg i morgen!

Jannhild

10 kommentarer:

Rita sa...

Heisann, og takk for kommentarer både her og der! Landhandelen er en interiørbutikk, og kortene/bildene står i en liten eske ved kassen. Så de ligger nok ikke i nettbutikken.

Ha en strålende helg, skal følge med her når du er tilbake jeg ;o)

Klem!

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer til deg, med dine 10.000 treff på bloggen! Jeg har nok en del av de besøkene og det er ikke rart at du har mange treff, så mye lekkert og flott som du lager! Keep up the good work! :o)

Takk for alle kommentarer inne i Papirgleders galleri, gjennom tiden! :o)

Ritig god helg, når den tid kommer! Kos deg masse!!
Blogg-sukkertøy er alltid like gøy og spennende, så jeg skal kikke innom deg snarlig!.. Lover! :o)

Klem fra meg til deg

Line sa...

Hei og gratulerer med 10 000 treff!!!
Så moro! :)
Jeg syns det er mange treff jeg da, har akkurat passert 5000 selv og er hoppende glad for det :)

Ha en strålende helg!
Klem, Line

Jill sa...

Grattis med fine tall!!!
Nå er det ferie her oxo!
Kos deg på hytten :-)

Aquarell sa...

Gratulerer med så mange treff! Overhodet ikke rart at bloggen din er godt besøkt, du lager så mye fint!:D
Fortsatt god helg til deg og dine.:D

Sukkermamma sa...

God tur til Jondal; der er det fint; eg var der i veka som var ;)

Og gratulerer med mange treff!! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Jeg har en award til deg. La den ut i går, men glemte visst å si fra til de som er nevnt med navn!.. ;)

Ha en alle tiders søndag! Her skinner sola fra skyfri himmel. *klem*

Kristine sa...

-hei vennen!
Det ligger en søt marihøne award og venter på deg hos meg;)
Klem fra meg;)

Inger Marie sa...

Gratulera med 10000 klikk Jannhild:)
Det er jo masse inspirasjon og finne i bloggen din så forstår godt de stikker innom her.
Håper alt står bra til med deg.
Og en blogcandy er det jo alltid gøy å få med seg :)
God klem

Anonym sa...

Gratulerer med 10000 treff, Jannhild!! Kjempekoselig, det skjønner jeg godt :-) Du lager såååå mye flott, og har en særpreget Jannhild-stil :-) Takk for alle de koselige kommentarene på bloggen min og på galleriet til Papirgleder (jeg har faktisk blitt værende der, og poster ingenting andre plasser...) Stooor klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin