12.02.2009

WOW WOW WOW!!! Gleder meg!!!

Elisabeth Bell skal designe stempler og mønsterark for Ladybug and Friends.
Du kan lese om det her på bloggen til Eliasbeth.
På bildet her, vises det noen av de nye stemplene til Ladybug and friends, som vil bli sluppet i MARS 2009. Det er Joan Elliott som har designet de.
Elisabeth Bell will be designing stamps and papers for Ladybug and Friends.
You can read all about this at Elisabeth's blog.
Here is also a preview of some of the new stamps which Ladybug and Friends will release March 2009. They are designed by Joan Elliott.

Ellers så går det i det samme med meg, kommer meg ikke på hobbyrommet....

Men etter tips og råd fra bloggvenner og scrappevenner, peser jeg ikke med det lenger! Selv om jeg HAR veldg lyst å lage, for jeg har jo såååååå masse der nede!! Og alt det nye jeg har kjøpt, og jeg fortsetter å handle..... Var ei venninne som sa til meg at jeg ikke måtte kjøpe mer, for hun opplevde at det stoppet helt opp da iallefall. Men i går måtte jeg bare snope litt lell.... Det var noen av disse jeg måtte ta med meg hjem fra jobben, FØR det ble tomt for de!!! Er de ikke bare sååååå søte???

Nei nå må jeg stikke, skal vise bilen min for å se hva den er verdt.... Skal selge den!!

Ha en strålende dag, og kjør forsiktig!!!

Ingen kommentarer:

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin