17.06.2009

Enda en LO

Her er den andre layouten jeg scrappet, siden jeg skulle være med på Alt om, inne på Scrappehuset. Jeg ville jo lage noe nytt! Og det var så gøy å scrappe igjen! Må få til å scrappe litt oftere, ikke bare lage kort.

*********
Denne LO'en er igjen om minsten. Hun var å badet der vi har hytte, og fant en stein i sjøen. Hun ropte opp til meg, "mamma, det er en fugl inni dette egget", og da jeg svarte henne at "jammen Maren, det er jo bare en stein". Da svarte hun "Johoo, det ER en fugl inni dette egget"! Jaja, jeg sa meg enig og hun passet veldig godt på egget sitt. Det kom nok av at de to eldste hadde funnet et måse egg rett før vi dro på hytten, og steinen den lignet på et måse egg den :) Jaja, det kom aldri noen fugl ut, men det gjorde det heller ikke med de to eldste sitt måse egg....
Jeg har brukt en hvit bazzill, som jeg har sprayet med glimmermist og svertet med distress ink og stemplet med swirlestempel i kantene. Mønsterarket er stanset ut i en maskin som de har på pairgleder.no, og det hvite under den er hvitt stoff fra en bukse som jeg klipper ut etter mønsterarket. Så sydde jeg det fast.
Jeg har brukt blomster fra prima, som jeg har sprayet med glimmermist og svertet litt med distress, vintage photo, tatt på litt Crackle Accent. Tittelen er laget med Making Memories - Tiny alpha. Svertet de også med vintage photo og tatt på Crackle accent. FUGL er Thickers, og fått en omgang med det samme som de små bokstavene :)
Ellers har jeg brukt blonde, bølgepapp, tyll, glitterlim, charms, metallhjørner og perle nåler.

Her viser ho stolt fram egget sitt :)
*******
Takk til Scrappehuset som fikk meg til å scrappe litt igjen :)

Ha en flott onsdagskveld!! Klem

17 kommentarer:

mette sa...

Jannhild, SLUTT ALDRI Å SCRAPPE! Helt ultrafantastisk nydelig!Supernydelig, ALT! Og for ei herlig lita tulle du har!

Zarah sa...

Alldeles, alldeles fantastisk!!

Gro sa...

Så nydelig LO. Rett og slett helt herlig.
Og jeg er enig med Mette over her, at du må bare fortsette med dette.

Elisabeth sa...

heiiiiiii
å helledussen noe sååååå nydelig. du er helt fantastisk flink Jannhild;) jeg er titt og ofte inni bloggen din men det har ikke vært så mye tid til å legge igjen kommentar.. skal se mest mulig på minst mulig tid hi hi... men nå måtte jeg bare si hei til deg .. og du har laget utrolig mange fine kort også. du er superflink;)
ha en kjempe fin onsdag. nå skal jeg og barna kose oss med ugly betty på tv..
gooooo klem

Kristine sa...

Hei igjen vennen!
Denne LO'en er jo bare like fantastisk som Balanse LO'en. Tror du må dele deg 50/50 mellom kortlaging og scrapping! Du er en mester på begge deler!
Smask til deg fra meg;)

Aquarell sa...

Nyyydelig LO! Du må scrappe MASSE mer, det er så flott å se på!:D

❤ Kaia sa...

Jeg er helt enig med Mette....
....slutt aldri å scrappe, du er råflink.
LO'en var helt nydelig.
Ha en flott onsdagskveld :o)

Audhild sa...

Nydelig LO du har laget. Flotte farger og fine bilder

May-Bente sa...

Utrolig lekker Lo, det var så inmarri mange skjønne detaljer. Og ikke minst denjenta di, hun er jo bare så søt!! Det kribler faktisk i mine hender også til å begynne å scrappe litt igjen , det er lenge siden sist. Mmm 1 år, kanskje mer. Huff og huff:=)

Klem:))

Iselind sa...

Absolutt helt nyyyydelig Jannhild. Du må scrappe LOèr mer, for dette kan du.
Herlig historie.
Likte alt på denne.

Iselind

Pia sa...

OMG hvor er det bare super rålækkert, wooooow

Vibeke sa...

Denne er bare så utrolig nydelig!!! Du er en virkelig mester i vintage!! Håper du får masse lyst og inspirasjon til mer og enda mer scrapping:)

Jill sa...

Nydelig vintageLo og herlig intervju med deg :-)
Så bra at du tok utfordringen!!!!
Treffes snart...????
Leeenge siden sist nå!
Klem!!!

Vibekke sa...

Nyyydelig, fargene var fantastiske på denne. Bildene og historien også. Du er bare så flink du Jannhild ;o)

Eli Kristin Magnussen sa...

Åååå helledussen, noe så nydelig Jannhild! Bildene er jo nydelige i seg selv, men fargene og pynten i tillegg er utrolig vakkert. Gjett om du har jobbet her - fantastisk LO :D

Ha ei herlig uke - klem fra meg

Aina sa...

Så utrolig nydelig! Du lager så mye flott.

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min :O)

Camilla sa...

Så nydelig! Virkelig:)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin