25.12.2010

GOD JUL til dere alle sammen!!

Ja jeg vil ønske dere alle en riktig GOD JUL, og et riktig GODT NYTT ÅR!!

Jeg har fri noen dager nå, før jeg skal på jobb, for så å ta en tur innover på hytten til nyttår. Der skal vi feire sammen med venner og deres barn. Det blir kos!!

Jeg fikk meg nye pc til jul, så det er ikke så mye på den enda....ikke noen bilder eller noe redigeringsprogram....så enn så lenge til det kommer blir det ikke noe bilde fra meg i dag...

Håper dere alle hadde en flott julefeiring i går, og at dere nyter dagen i dag! Det gjør jeg!!

Stoooor juleklem fra Jannhild.

4 kommentarer:

Pauline sa...

Riktig god jul og godt nytt år til deg og!
Kos deg og nyt fridagene!

Klem! :-)

Gro sa...

God Jul til deg, Jannhild. Kos deg med fridager.

Klem :o)

Bodil sa...

Ønsker deg en fortsatt God Jul og Godt Nyttår.
klem :)

Aquarell sa...

Fortsatt god jul til deg, Jannhild. Og etterhvert også godt nyttår.:)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin