06.02.2011

Easel kort med plass til "gule lapper".

På onsdag hadde jeg koselig besøk av Bente og vi laget kort og koste oss til nesten neste dag. Bente er jammen meg en driftig dame!! Hun klarte å få ferdig tre kort og ett som nesten ble ferdig, mens jeg kun fikk ferdig ett og påbegynt ett til.
Bente hadde lyst til å prøve seg på easel kortet med notislapper/"gule lapper" som Marianne har laget tutorial på, så da måtte jeg bare slenge meg på jeg også. Det var kjempekjekt. Takk Bente for at du drog meg i gang, og takk Marianne for en super forklaring!!
Jeg har brukt mønsterark fra Pion.
Stempel fra Giordano - Joanna Sheen malt med distress ink, og tekst stempel fra Ladybug og Stempelglede.
Ellers har jeg pyntet med blonde og gimp, blomster svertet med distress og sprayet med glimmermist, perler, hug snug bånd og en ramme fra Kort og Godt.

Ha en deilig søndag!
Klem fra Jannhild

13 kommentarer:

Pauline sa...

Oi oi, såå lekker!!!
Den var bare "stunning" i mine øyne!
Har sett den tutorialen jeg også, fikk enda mer lyst til å prøve å lage en nå.. ;-)

Ha en finfin søndagskveld, og en flott uke!

Klem! :-)

Bodil sa...

Så nydelig denne ble, Jannhild.
Ha en fin dag, klem :)

Kristine sa...

Aldeles suuupernydelig vennen :)
Ha en flott søndag videre!
Klemmer fra meg :)

CraftyC sa...

Wow, this is stunning, So much detail and the colours are beautiful
Clairexx

Torill sa...

Nydelig pos-it easel kort!Herlig motiv, lekkert pyntepapir og flott pyntet!

Torill

Bente sa...

Hei min venn :) Dette ble helt fantastisk nydelig ♥ Så lekre pion papirene og motivet var jo bare så skjønt :)
Jeg hadde meg en tur utom Papirgleder på lørdag og fikk shoppet de nye, må ha, må ha :):)
Takk for en kjempekoooslig kveld !! Go'klem

Anonym sa...

Noe så nydelig, likte alt her!
Stemplet er bare sååå søtt,dekoren nydelig og herlige detaljer:)
Klem Lill

Stine Ursin sa...

Utrulig lekkert! Fikk lyst til å lage slikt ja! Nydelig!

Anne sa...

Woow, så flott!
Disse kortene er utrolig fine ja,
tror nok jeg må prøve selv. :)

Vibekke sa...

Trøste og bære for en kunstner du er Jannhild... det er bare så utrolig nydelig alt det du lager <3 <3 <3
JAAA jeg storkoste meg på treff i går, dro aleine siden Bente er syk... men masse kjekke mennesker å scrappe med, så det gikk helt supert.
NESTE GANG Jannhild, MÅ du komme... Maren kan jeg ta meg av... greidde jo fint å skru henne godt opp sist vi var sammen jeg da ;P
Håper det ikke blir så lenge til, savner deg jo litt da vet du!
Klem fra meg!

Lambi sa...

Nydelig post-it easel kort! Herlig stempel motiv og nydelige bånd og blomster du har pyntet med! Stilig med boksen til post-it lappene...morsom liten gave idé! :) Ha en kreativ og god uke! Klem

Lene Aase sa...

Så utrolig nydelig post-it-easelkort vennen! Lekre farger, mønsterark og herlig stempel!
Håper du har en finfin uke:)
Klemmer:)

Ludwisia sa...

Przesliczna karteczka,te kolory bardzo fajnie dobrane!!
ludwisia

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin