13.02.2011

Gratulerer kort igjen og gratulerer med morsdagen!!

Ja enda et gratulerer kort fra meg med Maja Design papirer. Dette kortet laget jeg i januar tror jeg, og jeg mener det var etter en skisse....men å få det inn i tide til utfordringer, ja det er heller ikke min sterkeste side...
I kveld skal vi feire bursdagen til eldste jenta som fylte 14år på fredag!!! Herlighet som tiden flyr!!!
GRAULERER MASSE MED OVERSTÅTT BURSDAG GO'JENTA MI!!
Jeg har brukt Maja design mønsterpapirer.
Stempler fra Inkido og Stempelglede.
Bildet er fra Sagen.
Blomster fra Kort og Godt og WOC, bling fra Inkido, bånd og fløyelsbånd fra Kremmerhuset og en hjerte charms.
Ellers har jeg brukt borderpunch fra MS.

Ha en strålende søndag og gratulerer med morsdagen alle mammaer der ute :)
Go'klemmer fra Jannhild

9 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Papirene til Maja Design er så utrolig flotte. Vakkert kort du har lagd. Mange lekre detaljer. Fargene er helt herlige.

Ha en superifin søndag/morsdag!

Klem, Trine :)

Bodil sa...

Nydelig kort du har lagd.
klem :)

Anonym sa...

Så nydelig, du minnet meg akkurat på om at jeg elsker ruter og prikker:)
Klem Lill

Marianne-db sa...

Utruig nydelig kort, Jannhild! Jeg beundrer alltid blomsteroppsatsene dine, du er så flink med blomster! Gratulerer med 14 åring :-)
Ønsker deg en fin uke, klem Marianne

Ludwisia sa...

Et kort, Beautiful, meget pent koordinert farger, og hvordan raffinert hver minste detalj, er jeg fornøyd.
Hilsen!

May-Bente sa...

Kortet ditt var fantastisk som alltid. Nydelige papirer det der og fargene også. Lekkert!
Grattis med vesle jenta.

Klem fra meg:))

June sa...

Kjempenydelig! Masse flotte detaljer og så gjennomført!
Du lager utrolig masse fint!
Klem fra June

Karin sa...

Hej Jannhild,
du gör otroligt vackra kort!
Kram Karin

Pia sa...

wauuuw så super nydeligt kort, fyldt med dine lækre detaljer og skønne farver
knus Pia

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin