18.02.2011

DT Inkido, tre forskjellige.

Det første kortet har jeg laget med de nye papirene fra Inkido - Is this Love? Designet av Kristine M Biseth.
Denne er også laget med papirene Is this Love?
Dette siste kortet er laget med mønsterpapirene som Lise-Lotte har designet - Forever-
Alle produktene på kortet er fra Inkido og det de har i nettbutikken sin for engrokunder.

HA en superkveld alle sammen!! Det skal jeg ha, for jeg får snart besøk av Kristine og Linda,, gleder meg supermasse.

Klemmer fra Jannhild

9 kommentarer:

Teuvo Vehkalahti sa...

Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. And tell all your friend, why you should visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag rise higher Teuvo blog pictures of the flag collection, Happy Thanksgiving to Teuvo Vehkalahti Finland

Pinklady 68 sa...

Tre nydelige prosjekter Jannhild!!
Utrolig fine mønster ark og farger!!

Ha en fin scrappehelg!
Klem Laila.

Bodil sa...

Kjempelekkert alt sammen :) Nydelige papirer og nydelig pyntet.
Ha en fin helg, klem :)

mettepip sa...

Vakkert alt sammen Jannhild!
Ha en flott helg!
klem fra
Mette

♥ Kari ♥ sa...

♥♥♥ GRATULERER MED DAGEN ♥♥♥
Hurra for deg min kjære venn! Håper du får en strålende dag med masse kake og koselig selskap!!♥
-----
Aldeles nydelige kort og esker du har laget vennen!! Lekkert!!
Mange bursdagsklemmer ♥
fra Kari

Aina sa...

Så mye vakkert du lager! Alltid koselig å stikke innom her og titte :)

Lene Aase sa...

Så lekre prosjekter du har laget i det siste vennen, falt helt for det første kortet- helt perfekt;)
Gleder meg til å komme å leke på hobbyrommet ditt!
Ha en herlig Torsdag vennen:)
Klemmer:)

Angella sa...

Flotte kort Jannhild, men hvorfor er hjertene opp-ned? :)
Dårlig gjort av meg å kommentere det ....
Har du det ellers bra??

klem fra meg
Angella

Sonia sa...

Lovely box!, great creation.
-Sony
Sonia-Studio60

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin