13.05.2008

Juhuuuuu!!!

Søndag kveld ble det offisielt hvem som var blitt de nye kort designerene og scrapbook designere, på papirgleder.no ! Det nye Team 2008, og eg er så heldig som er blitt en av kortdesignerene der !!! Så ærefult, spennende og vanvittig gøy :) Gleder meg masse til fortsettelsen, sammen med de andre dyktige damene :)
Ta gjerne en titt her også, der finner du masse flott om oss, og mye annet :)

Ser eg trenger meg et lite kurs i bloggeverden..... Er stum av beundring hva noen av dere andre får til med bloggene deres!!!

Nå må eg løpe, skal ut og shoppe 17.mai kle til ungene :)

God klem til dere alle :)

3 kommentarer:

Gro sa...

Du lager utrolig mye flott! Gleder meg til sammarbeidet med deg!
Stor klem fra Gro

Beate sa...

Gratulerer så mye!!

Kristine sa...

Kjekt at du har kommet med i gjengen. Velkommen!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin