09.05.2008

Noen kort eg laga i går.

Ladybugandfriends.com stempel, fargelagt med promakers. Og her må det øves. Syns det var vanskelig å få til... Papir fra Daisyds, litt blonde og brads. Thickers bokstever.
Her er et med stempel fra Sugar Nellie, malt med distress. Diverse blomster, papir fra 3ndypapir.blogspot.com, Gudrun. Tekststempel fra papirgleder.no.


Et kjapt og enkelt et :)
Papir fra 3ndypapir, Gudrun og tekststempel fra papirgleder :)
Perler, ricrakbånd og en "blomst" laget med 3ndypapir :)



6 kommentarer:

Jill sa...

KJempeflotte kort Jannhild!
Likte godt det kjappe og enkle :-)
Ha en fin da gog håper vi kan treffes snart!

Anita L sa...

Kjempeflotte kort!!!

Ann Hedvig sa...

Kjempeflotte kort Jannhild!

Gratulerer så masse med design team plass hos Papirgleder, det er vel fortjent!!!

*klem*

♥ Kari ♥ sa...

Utrolig nydelige kort Jannhild!!

Du er en herlig jente, og
endelig kan jeg skrive at jeg gleder meg utrolig masse til å være på team sammen med deg og alle de andre dyktige jentene!!

Stor klem fra Kari

Aquarell sa...

Kjempeflotte kort!
Og gratulerer med plass i DT hos Papirgleder! Skikkelig velfortjent!:D

Kristine sa...

Disse kortene var kjempeflotte Jannhild! Synd jeg ikke kunne komme i går! Og tusen takk for alle flotte ord på bloggen min! Du har no en superflott blogg du også!
Håper du vil være med på utfordringen du og!
Klem fra Kristine

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin