27.08.2008

Et kort fra denne kanten...

Ja det er ikke for ofte jeg får være innom bloggen og legge inn noe....men i dag har jeg mulighet.
Det går i ett her om dagene, mine timer strekker iallefall ikke til...
Skal se i morgen, om jeg ikke får tatt meg en tur på besøk rundtom i flotte blogger :)

Et konfirmasjonskort fra meg her, inspirert av den grønne artikkelen på kreativesider.no.

Les mer om den her: http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=364&Itemid=1

Jeg har brukt mønsterark fra MM, journaling book og ladybugandfriends, Follow your heart.Symaskinsøm her og, og blomst fra panduro, svertet med grønn farge. MM, klistermerkebokstaver. Tekststempel, til konfirmanten, fra papirgleder. Glitterlim, blonde og sommerfugl punch.Og stempelet Thees boots, tusen takk Kjellaug :) Malt med distress.

Takk for at du kikker innom, og ha en superflott kveld!!

6 kommentarer:

Marianne sa...

Nok et lekkert kort fra deg Jannhild. Dette var både tøft og elegant på en gang, og så den flotte maskinsømmen.... sukk! Når jeg tenker på det, så er det nettopp på en prikk et sånt kort jeg trenger når tantebarnet mitt konfirmeres og en uke. Mine har en tendens til å bli litt søte, og dette er, og har alltid vært ei tøff jente....

Ha en fin kveld:)
Klem Marianne.

Gladie sa...

Guri land kor stilig kort, elegant og lekkert - og så supert med grønt!!!

Berit sa...

Så herlig konfirmantkort!
Masse inspirasjon å hente her hos deg!!!

Ønsker deg ei fin uke i fortsetningen og en go' helg!

Klem

Aquarell sa...

Oooo, så flott kort! Stilig det var med de støvelettene og glitter...:D
Du er en mester i kortlaging!

Kristine sa...

Wow Jannhild!
Dette ble da et kjempetøft kort;)
Ha en flott dag da vennen.
Jeg er også veldig travel for tiden og får ikke så mye tid til bloggbesøking;)
Klem fra Kristine

Lene Aase sa...

Kjempelekkert kort, flottmed søm og blonde og liker egentlig alt på dette kortet:)

Klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin