19.08.2008

Flotte awardser!!


Flotte awardser fra KristineMB (leeeenge siden), Lene Aase og Inger Marie


Og denne fra Line og Gladie/Gladie Art!! Og hvis jeg har glemt noen, så takker jeg de og! Tusen takk jenter!!!


En spesiell TUSEN TAKK til Gladie for utrolig flotte ord!!

Jeg setter veldig stor pris på det, men har ikke kapasitet til å legge de til og skrive og legge til og skrive og legge til... Tar så himla mye tid, og jeg er skutt i armen min etter 2 min ved dataen..... Må bare prioritere for tiden...

Kanskje jeg gjør det tungvint, men nå har jeg sittet i over 1 1/2 time!!! Lagt til bilde, linket til blogger og prøvd og funnet ut av hvem og hvor.... da ga jeg opp... og slettet alt igjen.... Jeg orker bare ikke... Unnskyld for at jeg ikke orker!

Tusen tusen takk!!!

Ingen kommentarer:

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin