27.01.2010

Kjære venn!

Dette kortet laget jeg på en-to-tre!! Det er så supert med skisser og når en har bestemt hvilke ark en skal bruke!! Jeg har laget dette kortet til Sketch Saturday Week #87. Bladene ble helt noldus på kortet, men men...

Jeg har brukt mønsterark fra Ladybugandfriends.com. Jeg har brukt Ladybug, Spring has Sprung - Learn to Fly, Pink Meadow og One Special Day.
Blomster og blader fra Papirgleder.no, Tekststempelet fra Ladybugandfriends.com, bling og charms.
Den nyyydelige blonden kjøpte Mona V for meg på Happy Hobby, Gjøvik. Tuuuusen takk skal du ha, Mona!! Supersnilt gjort av deg!!

Skissen som Sketch Saturday hadde denne uken. Lekker!!


Et lite nærbilde, og innsiden under her. Glemte å ta bilde av baksiden før jeg fikk levert kortet... :))

Ha en flott mandagskveld!!
KLEMMER FRA JANNHILD

13 kommentarer:

Lisbeth sa...

Lekker skisse,men WOW WOW et fantastisk nydelig kort, masse flotte detaljer!!!
Og så har du tatt opp blomstene igjen i fra bildet, nydelig!
Varm klem er sendt deg.

MonaV sa...

Et nydelig kort dette også...også så fint med blonden hihi.

Janiel/ janny sa...

WOW very soft and PRETTY!
hugs, Janiel

Mona Evy sa...

lekker, lekker!

Klem fra mona

Pinklady 68 sa...

Nydelig og veldig søtt kort! Stilig oppsett og mange fine detaljer:-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så koselig kort! :)

mettepip sa...

Så nydelig kort! Lekkert roseark. Likte så godt motivet også jeg;)
klem fra
Mette

Eli Kristin Magnussen sa...

Kort i full fart?! Skissen er veldig bra, men kortet... Nydelig er det he-he!!

Håper det gikk bra på eksamenen din i går? Krysser fingre :D

Tusen takk for info om kortet. Er rimelig klar for litt variasjoner på kortstørrelsen.

Ha en super onsdagkveld videre, snart helg jo, ju-hu!

soltroll sa...

Heisann Jannhild!!
2 Skikkelig lækre kort du har laget. Ha en forsatt fin og kreativ uke.
Hilsen Soltroll(Merete)

Kari sa...

Kjempefint kort! Du lager så mye fint at jeg må inn i bloggen din hver dag. : )

Michele Roos sa...

Such a gorgeous card, love the colours. Hugs Michele x

May-Bente sa...

Utrolig herlig dette også, du er sååå flink!!!

Klem:))

debby4000 sa...

Beautiful card, wonderful details and colours.
luv
Debby

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin