20.01.2010

JUUUHUUUHUUU, jeg er blitt gjeste DT for INKIDO, Moia leter, Create4fun og nytt LBF stempel ! :))

Ja jeg har god grunn til å rope ut JUUUHUUUHUUU!!! På mandagskveld fikk jeg en mail, og den var fra ingen ringere enn INKIDO og Lise-Lotte!!! Jeg ble spurt om å være gjestedesigner for de!!! Og gjett om jeg ble glad! Klarte nesten ikke å sitte nedpå stolen :))
Helt uventet mail, overraskende og sååååå morro!!!
Jeg trengte ikke så lang betenkningstid, og svarte JA!! Jeg gleder meg vanvittig mye til å lage kort og ting med de nydelige INKIDO produktene, kan nesten ikke vente til jeg får de!!!
Kikk innom bloggen til INKIDO, der finner dere MYE lekkert og inspirerende!! Det er en gjeng superdyktige jenter jeg skal få være sammen med!!

****************

Har dere sett denne??

Moia Scrapbooking leter etter designteam-medlemmer


Have you seen this??

Moia Scrapbooking are searching for designteam members.

******************

Så til kortet jeg har laget :))
Jeg har prøvd meg på skissen til Create4fun Challenge week 3.


Jeg har brukt kartong fra Ladybugandfriends.com.
Mønsterark fra Paper Loft.
Motiv stempel, The One, fra Ladybugandfriends.com, tegnet av Elisabeth Bell.
Tekststempelet også fra Ladybugandfriends.com.
Brads fra Inkido, charms, stjerner fra en oppbrukt genser og en hjemmelaget "blomst". Svertet med distress ink :)  Og ser dere, jeg har IKKE brukt blomster på kortet!!!! Men ja, jeg er frisk ;))

****************

Her er skissen fra Create4fun, laget av Bev:



Innsiden av kortet. Skrevet ut en tekst på datamaskinen. Og jeg husker ikke hvem jeg fant den hos. Det var ikke inne hos Kaia, sier hun :))


Og baksiden :))

***************
 
Jeg vil samtidig få takke alle dere som kikker inn til meg, og til dere som orker å legge igjen en kommentar til meg. Jeg setter enormt stor pris på de alle sammen!
 
Ha en fantastisk flott dag alle sammen!!
 
KLEMMER FRA JANNHILD

38 kommentarer:

Bodil sa...

GRATULERER :) så moro for deg :)

Kjempefint konfirmantkort du har lagd. Å lage guttekort er ikke det letteste synes jeg,men dette klarer du kjempefint :)
Ha en fin dag. Klem :)

Fabiola sa...

elle est vraiment magnifique ta carte bravo

MonaV sa...

Så moro...gratulerer masse!!!

Mu42800 sa...

ta carte est magnifique
bizz Mu

Aud Kirsten sa...

Gratulerer så mye, så moro!
Kjempeflott konfirmasjonskort, og så gjennomført på alle sider:)
Klem:0)

Knerten sa...

Råflott kort du har lagd; så gjennomført. Kjempegøy med dine nye oppdrag; gratulerer !

Pauline sa...

Sjå det du!
Så kjekt for deg, gratulerer så mye!! :-)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Gratulerer! Vel fortjent må jeg si!

Klem fra Gøril

Angella sa...

Så utrolig gøy...Gratulerer!! Da regner jeg med at det kommer mere av dine kreativiteter fremover:)))

...og du har begynt med konfirmasjonskortene allerede ser jeg... Lekkert da! Og så gjennomført på alle sider! Flink er du!

klem fra meg

Kristine sa...

Hipp hurra for Jannhild;)

~Isabell~ sa...

Gratulerer med GDT=) og det kortet du har laget her var rett og slett kjempe stilig, jeg synes det er veldig vanskelig med guttekort, men det løser jo du på en super måte=)

Casi sa...

Wow, wonderful card.

LG Kerstin

♥ Kari ♥ sa...

Juuhuu!! Så utrolig gøy da vennen!! Da må vi følge med å se hva du tryller frem med Inkido produkter!! Gleder meg!!
Nydelig kort -selv uten blomster!! Du er nå bare kjempedyktig!!
Ha en kjempekoselig kveld gullet!!
Klemmer fra Kari

Gro sa...

Superflott kort! Gratulerer med DT plassen!
Takk for koslig telefon i går!
klem fra Gro

Camilla sa...

Gratulerer så mye!! Utrolig gøy!! Og forundrer med ikke, du er utrolig flink og alt du lager er så lekkert!:))
Klem, Camilla.

Ann Hedvig sa...

Gratulerer så mye Jannhild, vel fortjent!!! Gleder meg til å se hva du kreerer for Inkido :o)

hanne sa...

Så morro for deg - skjønner godt hvorfor du er har fått tilbudet! Flink du er!

Trine Pedersen sa...

Gratulerer så mye, blir spennende å se hva du tryller frem. :) Nok et superfint kort. Veldig tøffe detaljer.

Klem, Trine :)

Marianne-db sa...

Nydelig guttekort du har laga! Stilig med stjernene :-)
Gratulerer og lykke til som DT, du er superdyktig og en stor inspirasjon :-)

Klem Marianne

Bente sa...

Gratulerer så veldig mye - de vet å verdsette kvalitet hos inkido ja ;)
Nydelig kort du har laget også!!!
Ha en kjempefin kveld!
Klem, Bente

PS! Har meldt meg på Søftelandstreffet denne gangen :) Skal du?

❤ Kaia sa...

GRATULERER så mye...
Gleder meg til å se kreasjonene dine...
Nydelig guttekort du har laget. Det er såå vanskelig...
Klem fra Kaia

Dorte sa...

Hej!

Et flot drengekort, det er ellers ikke altid nemt. Tak fordi du også viser hvordan du har dekoreret indeni.

Meretekj sa...

Gratulerer så masse, Jannhild!
Dette fortjente du virkelig.
Gleder meg til å se alt det flotte du fortsatt kommer til å lage.
Kjempeflott guttekort!

mettepip sa...

Gratulerer så masse Jannhild!
Det er utrolig fortjent for du lager jo så mye utrolig lekre ting!
Gleder meg til å følge med hva du lager for dem;)
klem fra
Mette

soltroll sa...

Heisann!!
GRATULERER så masse. Det er deg vell unt. Du lager masse fint. Flink som få..... c",)
Hilsen Merete

Astrid sa...

Åhhhhh....så kjekt Jannhild!!!!
Gratulerer sååå masse:-)))
Skjønner godt at de valgte deg for du er jo så flink og lager så mye flott!!! Dette blir spennende;-))

Knalltøft guttekort du har laget!!
Flotte farger og design, og så flott gjennomført på alle sider også. Flinke du som greide det uten blomster....*knis*

Falt jo fullstendig for det nydelige rosa jentekortet nedunder her også:-))

Klemmer fra Astrid:-)

Pinklady 68 sa...

Gratulerer:-) vel fortjent!!
Du lager utrolig mye fint!
Stilig konfirmasjonskort:-)

May-Bente sa...

Gratulerer så masse:=)

Herlig guttekort, likte godt detaljene dine.

Klem:))

Lisbeth sa...

Hei på deg vennen!
Så moro,gratulerer masse!!!

Et kjempestilig guttekort,med flotte detaljer som vanlig!!!
varm klem fra Lisbeth

debby4000 sa...

Oh this is fabulous, love all the wonderful work.
luv
Debby

Jill sa...

Grattis Jannhild!!!!
Stor stor klem fra meg!!!!!!

Janniche Drivdal Eriksen sa...

gratulerer! det vel fortjent så flink som du er:)
klem

Nancy sa...

Hei Jannhild:O) Gratulerer med DT plassen:O) Såååå spennende!
Jeg har prøvd å sende deg en e-mail ang motiv fra Karen's Doodles, men får den i retur. Kan du være grei å sende meg en e-mail, så ser vi om det går denne vei?

nancy.cappelen@lyse.net

Klem, Nancy;O)

Elisabeth sa...

heiiiiii
gratulerer såååå masse;o) håper alt står bra til med deg.
Ha en kjempe fin torsdag.
Klem fra Elisabeth

Nancy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nancy sa...

Beklager, Jannhild, men jeg får mailen bare i retur når jeg sender til deg:O( Har du en annen mail adresse som jeg kan sende til?

Ja, ja. Du kan endre størrelse som du ønsker, og du kan speile motivene, om du ønsker det. De kommer som full side str.

Prøv å sende meg en ny mail med en annen adresse, om mulig:O)

Klem, Nancy;O)

Annette sa...

Super flot drengekort du har lavet, og nogle rigtig skønne farver.

Lilledesign sa...

Gratulerer masse ,du er kjempeflink:)
flott kort også:)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin