11.11.2010

God Jul 24.12. - Merry Christmas, DT-INKIDO.

Enda et rødt julekort med papirer og produkter fra Inkido.
Another red Christmas card with papers and products from Inkido.
Supplies:

Paper: White cardstock, The new Pattern paper - Classic Inkido.
Stamp: Vi ønsker, Glade Jul, Hellige Jul.... stars and julkollage, all from Inkido.
Accessories: Flowers from Inkido, Decorative berries from Kort og Godt, ribbon and Metallic copper tendril.
All the edges are inked with distress ink - Vintage Photo.
All supplies are from Inkido.

Hugs, Jannhild

11 kommentarer:

Knerten sa...

Lekkert kort med stilige tekststempler :-)

Ellinore sa...

Ååååå...det var nydelig.....kjempelekkert....
Klem.

Karin Dahl sa...

Så flott kort i fine farger, og flott pyntet. Stilig med den bretteteknikken du har brukt her:)
Clemzy Karin D

-Sanna- sa...

Wow, dette var julete og flott.
Veldig forseggjort og lekre farger.

Riet sa...

What a wonderful card Janiel,I love the image.
So beautiful papers and the details.

Hugs Riet.x

Scrappellen sa...

Åååhh, dette var et nydelig og koselig julekort! så vakre papir (har ikke sett dem før jeg:D). Og..takk for en idé til å bruke dette flotte stempelet på en fin og synlig måte:)
Ha en super kveld. Og takk for masse inspirasjon, som du deler med oss:)
Klem, Ellen

Anne sa...

Oioi, så lekkert!
Og flott vri på bretteteknikken, det funket jo kjempefint å ha det sidelengs. :)

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott dette også....
Klem fra Kaia

Merethe sa...

Dette er noe av det nydeligste jeg har sett på lenge;-)

Merethe sa...

Dette er noe av det nydeligste jeg har sett på lenge;-)

Janne-Lise sa...

Nå har jeg brukt litt tid her inne - og jeg kommer helt sikker tilbake :) Du har laget utrolig mye lekkert og har veldig mange supre bretteteknikker som jeg kommer til å forsøke meg på.

Tusen takk for den inspirasjonen du er og jeg håper det er greit at jeg legger meg til som følger :)

Ha en god uke
hilsen Janne-Lise

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin