22.11.2010

Julegaveboks, ala Randi :) - Christmas giftbox. DT - INKIDO

Jeg har prøvt meg på tutorialen til Randi, hennes herlige gaveboks som du finner HER. Tusen takk for flott oppskrift, Randi :)
I have used the tutorial that Randi made, her lovely gift box that you can find HERE. Thanks for the great recipe, Randi :)
Supplies:
Papers: Ruta brun and 24:12 brun.
Assocceries: Flowers, Organza ribbon - 15mm beige, Brads - 10mm brigth and a heart charms.
Other: Glitterglu - gold, MS leaf punch and I have inked the edges with distress ink - Vintage photo.
I have filled my box with egg liqueur candy, yum yum :)

Jannhild

11 kommentarer:

-Sanna- sa...

Jeg sier som barnebarnet mitt, når hun ser noe flott :
"maiomai.... stilig !"
Denne her var herlig.
Du slutter ikke å overraske, - alt du lager er så fint !

elin sa...

STILIG, er så takknemlig for alle gode ideer jeg finner her hos deg,legger meg til som følger..

Bodil sa...

Nydelig, nydelig, Jannhild :)
Godt vi har Randi til å lage mal for oss,hihi...
Ha en fin kveld, klem :)

Aquarell sa...

Kjempeflott boks, den var så fin. :) Og så fint pyntet.
Ha en flott uke.

Siv Anne sa...

Kjempeflott!
Herlig at det finnes noen som Randi som vil lage slike flotte tutorialer.

Berit sa...

Nydelig juleboks, flott pyntet:)
Ha en fin kveld:)

Riet sa...

Ohhh wowww Jannhild,This is so wonderful,I love your papers and the details.

Hugs Riet.x

Rønnaug S. sa...

Store øyne fra denne kanten. Nydelig!!! Skal fluksens kikke inn til Randi og finne ut mer om dette fantastiske prosjektet.

Takk for nok en god ide :)

Pinklady 68 sa...

En lekker juleboks, Jannhild!!
Kjempe flott design og herlig mønster ark!

Klem Laila.

Anonym sa...

Nydelig og morsom Jannhild. Masse fint du har laget nedover her som jeg ikke har kommentert..
Håper alt er bra med deg.
Tenker på deg:-)

Klem fra Maria.-))))<3

Rønnaug S. sa...

Nå har jeg hatt bloggen din oppe i mange timer. Har henta masse inspirasjon. Og innimellom alle blikka jeg har kasta på korta dine har jeg snekra en sånn gaveboks. Noe så morro!

Tusen takk for all inspirasjonen!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin