05.02.2012

En godiskorg ala Lena Katrine :) (Gjestedesigner - PION DESIGN)

Datatrøbbel datatrøbbel datatrøbbel..... Hjelpes hvor avhengig en blir av å ha internett tilgjengengelig! Håpløst uten iallefall! Et stort område rundt oss har vært berørt, men endelig er det fikset :) JUHUUUU!
Inne hos StampARTic har Marianne en februar utfordring som går på at en skal lage noe nytt, prøve noe nytt eller bruke noe en ikke har brukt før, som er nytt for deg. Jeg fikk posten min seint ut her pga mangel på internett.... Men fristen er 10.2.12, så dere har enda litt tid på dere.

Jeg har laget en korg etter tutorialen til Lena Katrine. Jeg har brukt mønsterpapiret Små rosor fra serien Från Mitt Hjärta II.
Jeg har pyntet med Hug Snug og diverse blomster. Alle kantene er svertet med distress ink.
Da er det bare å fylle korgen med godis, og gi den til en venn :)

Ha en flott søndag!!
Klemmer  fra Jannhild

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kurv dette hër, heldig venninne du har!!!
Arkene og pyntingen er helt skjønn:o)
God søndag!
Klem, Heidi

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne sa...

Wow, for et nydelig arbeid! Så flott bretting, lekre papirer og farger, og vakre blomster. Sløyfa er en flott detalj. :)

Klem, Anne.

Tuppenshobbyblogg sa...

En aldeles nydelig kurv.
Så flotte papirer og pynting.

Klem Kjersti

Bodil sa...

Så nydelig kurv. Lekkert pyntet.
klem :)

Ani sa...

Gorgeous basket! I like very much your work and am your new follower! Ani

Lena Katrine sa...

Såååå nyyydelig denne var, Jannhild! Lekre papirer, og så vakkert dekorert! Koselig å se at du lar deg inspirere av noe jeg har laget, og tusen takk for at du linker til meg :)
Ha en fin kveld! Go'klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin