19.02.2012

Vennekort, 3 x 6 inch :) (Gjestedesigner - PION DESIGN)

Jeg har laget et lite vennekort i 3x6 inch.
Jeg ble så inspirert til å prøve denne størrelsen etter at jeg snakket med en kjær og god venninne på telefonen.
Jeg har brukt de nydelige mønsterpapirene fra Pion Design, fra kolleksjonen Sagan om Våren - Blad og Bildark.
Ellers har jeg pyntet med symaskinssøm, kakeserviett, perler, swirl, sløyfebånd og charms. Og sjekk, ikke en eneste blomst :)
Kjempekjekk størrelse, skal definitivt lage flere i denne størrelsen!! Tusen takk Marianne!

Klemmer til dere alle!
Jannhild

4 kommentarer:

Anne sa...

Enkelt og nydelig. Elsker slike motiver, og så flott med swirls og doily, og flotte farger. :)

Klem, Anne.

Pia sa...

super flot kort i skønne farver og flot med kageservietten. Stort tillykke med fødselsdagen
knus Pia

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Flott størrelse...og nydelig pyntet.
Klem fra Kaia

Berit sa...

Så nydelig et kort! Lekre farger!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin