19.01.2009

Awardser, tuuusen takk!!!

Starten på 2009 og allerede mange flotte awardser!! Tuuusen takk snille dere!! Jeg er litt treig av meg, og har hatt litt datasperrer pga nakke-arm, så jeg har utsatt og utsatt å legge de inn.... Og jeg bruker lang lang tid på å få de i bloggen min!! Men det gjør vel flere med meg! Samtidig som jeg ikke legger de ut og sender de videre, får jeg dårlig samvittighet da.... Og nå når jeg tenkte at jeg skulle legge de ut, mister jeg helt motet..... Det ville tatt meg evigheter og timer på timer å legge inn, linke til og skriv skrive skrive hos alle jeg vil gi de til....bla bla bla!!
Jeg vil uansett takke, og tar den lettvinte måten "ut av uføret"... Jeg lar være å sende de videre.... Men dere skal vite at jeg ville har gitt den til mange mange mange mange der ute i denne bloggverden, Jeg beundrer dere alle!!!
Marie Antoinette Award
Denne flotte awarden fikk jeg av Kari, Merete, Eli Kristin, Mumur og Marie.


Denne fikk jeg av Line, Marie og Inger Marie.
Og denne fikk jeg av Camilla (Millis) og Line
Denne fikk jeg av Moia, Line og Inger Marie.


Og enda en fra Hege Annie.

Og sist men ikke minst har jeg fått denne av Line



Tusen takk mine venner, og tusen takk for at dere setter pris på bloggen min, og jeg setter pris på deres :)

Natta :)

Ingen kommentarer:

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin