10.10.2008

Første gangen.....

Ja da var det vel på tide å lage sitt første criss-cross kort.... Helt sant, jeg har aldri laget det før!! Jeg prøvde en gang, men det blei ikke som det skulle :)
Jeg har malt Sarah Kay stempel med distress ink, trykket med nestabillitiesene mine rundt trykket og til scalloprammen. Ellers har jeg brukt blonde og et bånd, bling jeg har limt på og blomster. Mønsterark fra 3ndy papir og MME. Tekststempelet er fra papirgleder :)

Innerkortet-skrivefelt

Baksiden

Da skal jeg gå å legge meg!!! Skal ta meg en bloggrunde i morgen!!
God natt alle sammen, og sove godt!!

7 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig criss-cross kort dette, Jannhild!! Liker det lyse og lette ved kortene dine!! :o)

Ha en fin dag! Og god helg! Klem, Hege.

Line sa...

Nyyydelig kort Jannhild!
Utrolig nydelige ark og detaljer, og fargeleggingen din er bare sååå flott! Dette kan du trygt gjøre igjen;)
Ha en strålende helg!
Klem, Line

Anonym sa...

For en nydelig kreasjon, Jannhild :-) Du kan virkelig kunsten å kombinere mønsterark og finne fram til sånne flotte, lyse fargekombinasjoner :-) Vakkert! Klem

Gladie sa...

Gosj, for et nydelig kort, Jannhild! skikkelig lekkert alt samma :) :)

Ingun sa...

Veldig fint criss cross kort du har laga. fine blonder på.
Veldig fin bakside også.

God helg

Eli Kristin Magnussen sa...

Wooow, nydelig criss cross. Tror ikke på deg at dette er ditt første, he-he! Terningkast 10 spør du meg ;) Fargeleggingen og detaljene var bare lekkert!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Hi-hi Jannhild, bare tullet med deg. Kortet er rålekkert, blir imponert over fargeleggingen din. Den er skikkelig flott utført!!! Nå må jeg køye meg altså. Nyt helgen!!! :)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin