31.10.2008

I got mail........

...........i posten på tirsdag!! Et nyyyydelig mappekort fra Marianne, fylt med nydelige stempeltrykk og en tag. På tagen står det så fint Marianne og telefon nummeret hennes. Det har seg nemmelig slik at jeg har fått tlf.nummeret et par ganger, og så har jeg rotet det vekk, slettet mailen med nr i osv.... Tuuuusen tusen takk min venn!!
Ta en titt innom bloggen til Marianne, der bugner det av nydelige kort, og det er ikke få av dem!!!!

Nei nå skal jeg komme meg i seng!! Jeg har vært på jobb i kveld, og er stupings!!!

Klem til dere alle!

1 kommentar:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så heldig du er!!! Nydelig kort - og jammen er Sarah Kay trykkene nydelige også!! :D

Ha en fin dag! Helg snart. her er jeg syk på andre dagen - hoster og nyser... Og pleier meg selv. :)

Klem, Hege

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin