15.10.2008

Sliter på kortfronten og tok en LO istedet :)

Her kommer en LO fra meg. Sliter med å sette sammen kort for tiden, og tror jeg tar en
LITEN pause. Og vips så er jeg tilbake?? Håper det!!
Denne Lo'en er veldig inspirert av Beate og Marie. Da vi var på team treff hos papirgleder i september, fikk vi en liten innføring i vintage av Beate. Spennende og kjekt!! Og er er mitt resultat, seint men godt :)
Jeg er også inspirert av Marie her, liker godt stilen hennes!!
Da har jeg laget en side om minsten i huset. Ei riktig glajente, som alle andre, kan bli litt sint innimellom :)
Jeg har brukt papir fra Webster's Pages - Peacefullness og litt restepapir fra SEI og MME. Revet, raspet, sydd og svertet papiret etter bese evne. Titelen er skrevet med bokstaver fra MM og thickers. Jeg har brukt blonde, bølgepapp. bling, carms og blomster. Tekstfeltet er stempel fra prima. Blingen har jeg limt på med glossy accent. GLOSSY er for meg ubetalelig, og kan brukes til vanvittig mye!!! En sånn, BARE MÅ HA!!!
Tusen takk igjen, til Beate S og Marie S for inspirasjon!
Fått en ny awards også!! Tusen takk Annette!! Det var overraskende og utrolig kjekt!!
Stod ingenting om hvordan vi skulle gjøre med denne awardsen, så jeg velger å gi den til alle som besøker meg her! Det er så utrolig mange flotte blogger, med vanvittig mye NYDELIG innhold i!! Inspirasjon så det holder alle veier!! Tusen takk til alle!!
Ha en super onsdag alle sammen!!
Klem fra Jannhild

21 kommentarer:

Camilla sa...

Hehe, et lite troll!!;) Men utrolig lekker LO!! Fargene og pynten er bare helt fantastisk!! Du er kjempeflink:)
Klemmer fra Camilla.

Ann Hedvig sa...

Lekker LO Jannhild! Fortsett litt til med scrapping du, så kommer nok kort inspirasjonen tilbake :o)

Tonje sa...

Å herlighet så utrolig vakker lo!! Den er rett og slett praktfull. Jeg bøyer meg i støvet! Det er morsomt med sinna-bilder også, det er jo slik hverdagen ofte er, litt glede og litt sinne og surhet.

Anita sa...

Å, denne var så fin!! Helt utrolig nydelig, Jannhild:)

Line sa...

Ååå, denne var utrolig flott Jannhild!!
Nyyydelige papirer og alt passer så flott sammen. Detta kan du!!
Tuuusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min, den varmet godt :)
Stor klem fra meg!

Moia sa...

Så nydelig Jannhild, skal si du imponerer meg. Fargene pynten ja alt her var utrolig fint. Bildet av en litt furten jente var også et blinkskudd. Klemz fra Ann-Margret

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

For en nydelig side du har laget Jannhild, synes absolutt at du burde scrappet LO`er mer enn det du gjør. Du er jo så flink.
Klem

bb's forunderlige verden sa...

Kjempe fin LO!!! Likte den veldig godt, kult bilde :) og kjempe fine farger:) var på kurs med Beate her i Molde på mandag, å ja jeg ble kjempe inspirert.Utrolig flink dame ho Beathe, ja du også!!

Lene Aase sa...

Superlekker LO Jannhild, du er utrolig flink:) Mange flotte detaljer her!!!

God klem fra Lene:)

Gladie sa...

Fantastisk lekker side! Fortsett å scrappe du, med sånne resultater hva skal du med kort??? LOL ;)

Anonym sa...

Mye flott riving, krølling og sverting her :-) Likte LO'en kjempegodt, både fargene, lag-på-lag'ene og pynten! Så herlig blomst, en slik fikk jeg skikkeli lyst på :-) Klem

Bev sa...

Fabulous layout Jannhild, such gorgeous colours, papers and embellishments

hugs Bev x

Kate-Marita Pettersen sa...

Alldeles nydelig LO du har laget:)
Fantastisk flotte detaljer, farger og pynt:)

Ha en fin torsdag.

Vennlig hilsen Kate.

Mia sa...

Åååååh, vad fin!!! Jag har saknat dina LO:n!!! Mera ... mera!!! :-D

Inger Marie sa...

Helt nydelig Jannhild.
Så rå lekre detaljer og likte utrolig godt bilde :)
Håper du får kort inspirasjonen tilbake snart.

God klem

Rita sa...

Hei på deg snuppa.
Takk for besøket hos meg, koselig med ord fra deg. Er jevnlig innom hos deg, bare så du vet det. Kan ikke skrive hver gang???.... Kan kanskje bli litt bedre.

Når jeg traff deg var det omvendt, da var det scrappe sperra som gjaldt. Men du trenger ikke bekymre deg, du er kanonflink til begge deler. Litt godt å variere litt også. Sier jeg som ikke har laget en eneste LO. Men en gang... Koser meg med kortene mine jeg. Og blir jeg lei, så maler jeg masse trykk og koser meg med det også.

Ha en strålende helg, Jannhild. Håper virkelig jenta di får orden på blodsukkeret sitt, så dere får noen gode netter med søvn.

God klem fra Ritamora. (ble nesten et lite brev dette ;D)

Audhild sa...

Nydelig LO. Flotte farger og lekre detaljer

ninabakke sa...

Flotte detaljer på en nydelig LO

Anne Lise sa...

Flott LO med et herlig bilde på.

Vibeke sa...

Wow - denne Loen var jo bare helt rå lekker!!!:)

banglamarie sa...

Veldig flott layout!!! Nydelig scrappet! Du er en dyktig scrapper og ikke bare dyktig kortmaker -det er ihvertfall sikkert!! Dette må du jammen gjøre mer av!!
Koselig du har funnet inspirasjon hos meg :)
Ha en god dag og kos deg med scrappingen!! *klem*

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin