31.10.2008

Lomme/tagkort med 3ndy papirer

Her er et lomme/tagkort jeg har laget etter Kari sin flotte mal. Ta en titt i bloggen hennes, den er verdt et besøk og flere til!!!!
Du kan også sjekke ut den flotte artikkelen Kari har laget av dette kortet, til papirgleder.no, på de kreative sidene. Du finner den her. Tusen takk Kari for masse inspirasjon!!!
Dette var et supert kort, og kjempekjekt å lage!!
Jeg har kun brukt papirer fra 3ndy papir, en snøkrystall (stanset ut i papirgleder.no sin butikk), bånd og bling. Alle tekststemplene er fra papirgleder.no, og du kan finne de her

Ønsker dere alle en flott helg!!!

Klem fra meg :)

19 kommentarer:

Kristine sa...

Fy fadderullan tullan!
Dette ble jo å vanvittig kult!
Du må sende noen av bildene til 3ndy, for dette må de jo vise på siden sin;)
Jeg istter her hjemme og snufser og koser meg med en bloggbesøksrunde!
Håper du får en koselig helg vennen!
Klemmer fra snufsa

Lene S sa...

Ja!!!! Send oss på mail :o) Kjempelekkert Jannhild!

Line sa...

Dette var bare helt rått Jannhild!
Alle detaljer er utsøkte og det er en fryd for øye!!
Jeg hadde tenkt å prøve denne varianten selv, og jeg fikk ikke akkurat mindre lyst nå! ;)
Ha en strålende helg!
Klem, Line

Gladie sa...

Å du hendelse - så lekkert kort! Ha en god helg - boooo ;)

Marianne sa...

Hjelpes meg så lekkert!! Sååå forseggjort på alle kanter. For en jobb du har hatt med dette.

Ingen julekort på programmet mitt i dag. Størsten har bursdag, og han forventer jo kort. Helst noe med Super Mario. O store inspirasjon, kom til meg!!

God helg!
Klem Marianne:)

Jill sa...

Utrolig vakkert Jannhild!!!
God helg fra meg :-)

Lene Aase sa...

Dette kortet er bare helt fantastisk lekkert, helt utrolig nydelig:)
Ha en superfin helg vennen, så snakkes vi snart:)

God klem:)

Ingun sa...

Dette var eit kjempefint julekort,
heldige dei som får julekort av deg.

God helg

annes paperfun sa...

Åååå det var en nydelig julekort!!!
Og så flott gjennomført på alle sidene.
Kjempelekkert!
God helg til deg også.
og takk for kjempekoselige kommentarer :o)
Klem fra Anne

T:o)ve sa...

Dette kortet er bare så utrolig flott Jannhild!
Elsker de papirene jeg også ;)

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, dette er virkelig lekkert - og gjennomført!! :)
De papirene er vanvittig fine!!

Tusen takk for god bedring ønsker, Jannhild!! Det varmer!!! :) Ønsker deg en knallfin helg, der du er!! :) Varm klem!

Kristine sa...

God morgen Jannhild!
No må du stå opp! Klekken er halv åtte og jeg har vært våken lenge allerede! Får ikke sove for jeg har jo bare sittet inne og kjedet meg 3 dager til ende. Og jeg er fortsatt ikke frisk!
Jeg har forresten tagget deg på bloggen min ;)

Kristine sa...

Nydelig kort Jannhild. Den sperren din varte ikke lenge ;)

Maya sa...

Nyydelig brette kort,Jannhild!
Lekre papirer og nyydelige motiver :)

Ha en flotters søndag :)
Klem fra Maya.

Inger Marie sa...

Så utrolig nydelig kort Jannhild :)
Herlige detaljer og de papirene er så lekre.
Har hatt en super helg med koselig besøk.
God klem

Tonje sa...

Duverden så utrolig lekkert dette her var!!

Desirée sa...

For et nydelig mappekort! Skikkelig flott laget! De LOene dine under her var helt utrolig lekre!
Takk for besøket! Jeg bruker Letraset sin kartong når jeg farvelegger med ProMarkerne, synes det blir best. Har prøvd litt annet også som går, men får best resultat hittil med den iallefall.

Ha en fin ny uke!

Klem fra Desiree

♥ Kari ♥ sa...

NYDELIG!! Rett og slett nydelig Jannhild!! ♥ ♥ ♥
Mange klemmer fra Kari

pepperkverna sa...

Nydelige kort. Hege

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin