19.12.2009

En liten ladning med julekort...

Ja nå slenger jeg ut noen julekort i en gang. Jeg har fått de avgårde, seint men godt. Håper de kommer fram til jul!! Men det er jo koselig med kort i romjulen også :)

Jeg har brukt dette på kortet: Maja Design mønsterark, Whiff of Joy motiv fagelagt med Touch Marker og Copic, blomster fra Papirgleder.no, glimmermist, brads fra papmduro, snøkrystaller fra Martha Stewart punch, God Jul stempel fra Ladybugandfriends.com, bånd, Spellbinders og halvperler fra Prima.
Nærbilde av motivet.
Innsiden. Tekststempelet her er fra Ladybugandfriends.com
Baksiden.
Hmm, dette ble ikkkkke så fint... Maja Design mønsterark, blomster fra Papirgleder.no, fernpunch blader, bling, tekststempel fra Ladybugandfriends.com og charms.
Her er et rosa og litt annerledes julekort. Ikke laget så mange i denne fargesjangeren, men det var jo gøy det og :)
Innsiden.
Baksiden.
Enda ett.....
Og enda ett....
Og ett til :)
Her er det stående.....
Enda et rosa julekort :)
Innsiden....

Baksiden.
****************

Beklager de dårlige bildene på noen av kortene, men det måtte gå i en fei, og jeg fikk de ikke bedre...
*************

Nå koser jeg meg i Haugesund hos mamma, vært ute i snøen med ungene. Det var kos etter gammelt!! Vi lagde snømann! Ungene storkoste seg!! I mogen reiser vi hjem igjen, håper bare at det ikke kommer så mye mer snø! Iallefall ikke i veien!! Kanskje vi må feire julen i Haugesund???

Ha en flott 19. desember kveld!!

Stor og god klem fra Jannhild

18 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, flotte julekort!! Ønsker deg og dine en riktig god jul :)

Hilsen Cathrine:o)

Lambi sa...

Nydelige julekort du har laget! Heldige mottakere av disse! :) Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, oi, oi! Jannhild, her var det myye flott og kjempelekkert!! Så produktiv du har vært - nyydelige kort!!

Snø har vi endelig fått her i nord også - håper bare den blir liggende en stund nå.

Håper du har en kos adventshelg, der du er! Klemmer, Hege

Astrid sa...

Åhhhh...så mange flotte julekort du har laget i det siste Jannhild!!
Det øverste her fikk meg til å smile med en gang jeg så det; for et herlig stempelmotiv. Oser liksom av glede den lille karen:-))
Det kortet du har laget til Stempelglede`s utfordring....det er noe av det vakreste jeg har sett!! Kan liksom ikke få sett nok på det:-))
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min for en stund tilbake Jannhild!! Ble så veldig glad for det:-))
Siden det er jul om få dager benytter jeg anledningen til å ønske deg og dine en riktig god og koselig jul!

Klem,
Astrid

mettepip sa...

Så mange flotte julekort du har laget Jannhild! Elsker stilen din, du lager så mye lekkert og gjennomført ned til minste detalj.
Håper det er greit jeg legger deg til i blogglisten min så det blir lettere å følge med her;
Ha en flott siste adventshelg!
klem fra Mette

Pia sa...

wow wow så nydelige julekort, flot gennemførte og så søde motiver du har brugt

Gro sa...

Det var mange flotte kort, det.

Ønsker deg og dine en God Jul.

Førjulsklem :o)

Janiel/ janny sa...

WOW WOW and WOW!! Beautiful cards!!
Happy Holidays to you..
hugs, Janiel

soltroll sa...

Heihei!!
Veldig flotte julekort!!!
God jul til deg og dine!
Hilsen Merete

b1te sa...

*dån* du lager så mange fine julekort, og du gir så mye inspirasjon-blir å savne designteamet til Papirgleder, så nå legger jeg deg til i bloggen min:)
Ønsker deg en kjempeflott jul og et nytt kreativt år! Klem fra meg:)

❤ Kaia sa...

Wow, wow og wow.
For noen lekre kort du har laget.
Det var ikke lett å plukke ut en favoritt der nei.
Alle sider like fine....
Hos oss i Sauda, 2t fra Haugesund er det også kommet MASSE snø.
Det er litt fint og da...
God Natt....
Klem fra Kaia

Audhild sa...

Så mange nydelige julekort du har laget. Tenker at mottakerne blir glade. Jeg har ikke fått avgårde alle kortene mine enda, men så er det jo enda noen dager til jul..

Angella sa...

Hei snuppa...
Jaggu var det mye fint her:))
Jeg er så langt etter i juleforberedelsene at det er et mirakel om mine kort kommer frem til jul!!

Jeg spilte innebandykamp i går og pådro meg en liten hodesmell...ikke hjernerystelse, men har fått en sinnsyk kul på tinningen, og det gjør så vondt, men jul blir det uansett...så nå står julepynten klar her hjemme!

Ha en flott søndag!
klem fra Angella

Lisbeth sa...

Å, kjære deg for en produksjon av julekort!
De var særdeles nydelige alle sammen,WOW!!!
Du er utrolig flink!

Jeg ønsker deg en Gledelig Jul og et riktig, riktig Godt Nyttår!
Varme juleklemmer fra Lisbeth

Aina sa...

Åååå, så mange nydelige kort! Tenk så heldige de er, de som får et sånn kunstverk i posten :)

Pia sa...

hej Jannhild.
Jeg har i dag modtaget det super smukke kort, tusind tusind tak hvor blev jeg glad for kortet og de søde ord, hvor er det sødt af dig, det er mig der takker for så meget inspiration i din blog du laver så lækre og gennemførte kort, ja alt du laver. Du og dine kære ønskes en rigtig glædelig jul og et godt og kreativt nytår. Jeg glæder mig til at følge din blog i 2010.
varme juleknus Pia

Janniche Drivdal Eriksen sa...

så mange nydelige julekort du har laget!

Miss StampAlot sa...

Det rosa korter (og alle andre) var bare helt nydelige.. bruker du mest bilder som motiv på kortet ? du har ikke noen tips og triks om maling av motiv.. ?
ps. slenger meg på som tilhenger!

nyttårshilsen fra marielle

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin